Echt balen van de jury, maar volgende keer rijden jullie gewoon mega punten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Soms beoordelen die jury's gewoon op het ras
Volgende keer beter hoor! 

) dobbel schreef:Als ik de foto`s zo bekijk zijn het wel hele lage punten.
Al is het gat L2 naar M1 best wel groot hoor vergis je daar niet op,
En stomme vraag messchien maar waarom heb je de L2 niet geheel uitgereden als sommige dingetjes nog niet goed bevestigd zijn, ik zou dan persoonlijk nog even gewacht hebben, en goed door geoeffend hebben,
verder wel een hele leuke fjord om te zien succes verder,
oja vind niet dat je lage punten aan he ras kan weiden zal heus wel eens gebeuren maar ik zie te vaak mensen met lage punten roepen zal wel aan het ras liggen maar vaak gaat het dan ook echt niet zo goed,
Dit geld niet voor de TS hoor
dobbel schreef:Of aan de kwaltijd ik heb ook wel eens gekeken bij de M en het was echt onder nivo messchien was het toen ook het geval.
esziiY schreef:mooie fjord! loopt echt mooi!
Maar waar heb je wedstrijd gereden ?

ziet er netjes uit patos schreef:esziiY schreef:RSV Beusichem in Zoelen, toch TS?mooie fjord! loopt echt mooi!
Maar waar heb je wedstrijd gereden ?

. En ik zag op startlijsten dat toch wel een aantal mensen WP hadden. Ach, je was in ieder geval niet de laagste
. Volgende keer beter
.

Saar schreef:
En fjordenhatende jury's daar geloof ik niet zo in eigenlijk. Anders zou dit de eerste zijn die ik tegenkom in al die jaren dat ik wedstrijden rij. De rest van de combinaties die ze had gejureerd hadden ook geen hoge punten.
Commentaar op mijn coupon was voornamelijk "te diep" en "moet meer".
Ik heb de L2 niet uitgereden, omdat ik de laatste paar wedstrijden L2 gewoon heel erg goed gingen. Ik was gewoon benieuwd hoe het ons in de M1 zou vergaan. Met nog niet bevestigd bedoel ik dat het de ene keer beter gaat als de andere keer.