Lauss schreef:In de sneeuw, na 2 weken, en dan zonder cap
Vind ik niet erg verstandig
Vind het er verder wel erg netjes uitzien!
Veel plezier
dat is vind ik ieder voor zich!!
mooi paardje heb je , veel geluk ermee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lauss schreef:In de sneeuw, na 2 weken, en dan zonder cap
Veel plezier
Loolapelooza schreef:Tjee sjiek peerd Mist en Kelly ... ! Gefeleciteerd!Een ruin neem ik aan? Zou wel zonde zijn, met het oog op een veulentje fokken.
Waar staat hij? waar heb je hem gekocht? wat ga je ermee doen? ... wathoequoique? (pb?)
wat dacht je van uitbrengen op wedstrijden
Wat een reacties!!
Mist schreef:Loolapelooza schreef:Tjee sjiek peerd Mist en Kelly ... ! Gefeleciteerd!Een ruin neem ik aan? Zou wel zonde zijn, met het oog op een veulentje fokken.
Waar staat hij? waar heb je hem gekocht? wat ga je ermee doen? ... wathoequoique? (pb?)
Jij denkt alleen nog maar aan sp*rma de laatste tijdwat dacht je van uitbrengen op wedstrijden
![]()
Moet trouwens je stallen nog komen bewonderen bedenk ik me nu.....als ik alleen tijd had....
Viezerik!
(moet dringend foto's maken om rond te sturen)Lauss schreef:In de sneeuw, na 2 weken, en dan zonder cap
Veel plezier
Mist schreef:wat dacht je van uitbrengen op wedstrijden![]()
Loolapelooza schreef:Lauss schreef:In de sneeuw, na 2 weken, en dan zonder cap
Veel plezier
Kelly heeft lijm op haar gat en is zowat onmogelijk van een paardenrug te lanceren...
ziet er echt goed uit figora schreef:Ziet er mooi uit!
Wat heb je gedaan zodat je kunt rijden in de sneeuw? Mijn paard krijgt dan echt van die klompjes aan zijn hoefijzer, levensgevaarlijk...
Mist schreef:figora schreef:Ziet er mooi uit!
Wat heb je gedaan zodat je kunt rijden in de sneeuw? Mijn paard krijgt dan echt van die klompjes aan zijn hoefijzer, levensgevaarlijk...
Hij loopt op blote voeten !
.
.
.
en loopt lekker zeg! Vooral als je ziet hoeveel sneeuw er ligt! veel plezier met hem!
zit al lekker dik in zijn vacht haha