Sleeen is leuk leuk leuk. Je bent zo oud als je je voelt he?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!!! 
Pinky_girl schreef:Wow jullie hebben echt veel emer sneeuw dan wij, gemeeeen
Sleeen is leuk leuk leuk. Je bent zo oud als je je voelt he?

daar vond ik het wel weer een beetje koud voor..

Sorane schreef:Vroeger vond ik het ook helemaal geweldig. Paard voor de slee en scheuren met die handel.
Totdat mijn vriendinnetje met haar paard hetzelfde deed.
Slee erachter, in galop, paard heeft het naar zijn zin, baasje heeft het naar haar zin. Paard ziet een plukje groen ergens wat uit de boom gevallen was, paard denkt "HE LEKKER" paard stopt. Helaas heeft een kinder sleetje geen remmen. Dus zij glijd door, tegen de benen van het paard aan. Het paard schrok zich rot en geeft een rotschop naar achteren toe, meisje krijgt een trap tegen haar gezicht en valt. Helaas bleef ze met een lusje van haar jas aan de slee hangen. Paard is er in volle galop vandoor gegaan.
In zijn paniek heeft hij haar met slee en al tegen 8 of 9 bomen geslagen en tegen een metalen hek.
Resultaat bij vriendinnetje:
- verrot geslagen gebit van haar.
- scheur in het bot bij haar oogkas
- gebroken neus
- blijvende beschadiging aan haar zicht vermogen
Resultaat bij paard:
- stuk geslagen achterbenen
- zwaar beschadigde pezen
- gesplinterd bot
- en een spuitje... einde paard...
Het begon zo gaaf, maar dit is een dag geworden uit een nachtmerrie. Je begrijpt dat ik sinds die nooit meer met een slee achter mijn paard ben gaan zitten...
Dit is niet bedoeld om je af te zeiken. Ik hoop alleen dat jou nooit hetzelfde gebeurd.

Citaat:Even nog een tip: Zet je voeten ook op de slee. Dan glij je makkelijker mee. Je voeten kun je als rem gebruiken. En om problemen zoals hiervoor te voorkomen: leer je paard dat het geen reden tot paniek is als de slee tegen zn achterbenen aankomt. Zodat als hij ineens stopt, en je remt net niet voldoende, dat hij dan dus niet direct mept en gaat rennen.
Groetjes, lacuna