en wow wat een gaaf oranje chabrakje!
(waar heb je die vandaan?)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ziet er mooi uit
Miriano schreef:Beetje late reactie, maar oke..
ik vind het er een stuk beter uitzien
maar ik vind wel dat het lijkt alsof je alleen met zijn hoofdhouding bezig bent... hoofd blijft er heus wel opzitten hoowr
maar je moet het eigenlijk kunnen voelen.
) Veel plezier, gaa helemaal goed komen(Rijd je wedstrijden?) Nikki_jimmy schreef:wat zit jij recht zeg :p Echt dat doe ik je niet na, leuke tinker lekker dik(ik ben niet zo'n tinker persoon, heb namelijk zelf een wurmpje) Veel plezier, gaa helemaal goed komen(Rijd je wedstrijden?)

Maar daar word aan gewerkt!
Miriano schreef:http://img459.imageshack.us/img459/9311/pacoworkoktober0469ym.jpg
deze foto... en ik heb je dat ook zien doen met wedstrijd enzo.. en met je les

Lauss schreef:Mja naja schijnbaar leven wij beide in een compleet verschillende wereld, en gaat alles wat bij mij goed of slecht is bij jou precies andersom
Ga je de volgende wedstrijd niet als laatste eindigen?

was niet best.. 

Nerootjeh schreef:Lauss schreef:Mja naja schijnbaar leven wij beide in een compleet verschillende wereld, en gaat alles wat bij mij goed of slecht is bij jou precies andersom
Ga je de volgende wedstrijd niet als laatste eindigen?
Ik vind dat paac het goed doet laus
Je kan trots op hem zijn, en joni als ik jou was zou ik iets meer aan de nageeflijkheid van je eigen paard gaan werken, want wat ik vanmiddag zagwas niet best..
dan hoeft ie het niet van mij