ik hoop dat ie snel beter is Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik hoop dat ie snel beter is 

Bovendien is de vaart niet zo hard dat we echt door schuiven. Ik heb nouwelijks echt hoeven remmen. Maar altijd op je hoede blijven want de pony zal er niet van gecharmeerd zijn om een slee tegen zijn benen te hebben 

. Ben helemal jalOers
. Wy hebben hier in ALMere geen zneeuw.. Helmaal wind still... Terwijl het eergister nog hartikke erg waaide egt raaar!! Maar doe je dat altyd met Fellow voor de slee? 
Elja schreef:Aaaaaii wat een super mooi paardje. Ben helemal jalOers
. Wy hebben hier in ALMere geen zneeuw.. Helmaal wind still... Terwijl het eergister nog hartikke erg waaide egt raaar!! Maar doe je dat altyd met Fellow voor de slee?
Zovaak hebben we geen sneeuw, helaas
.
) heeft hij voor de eerste keer voor de slee gestaan. Toen was hij enkel het lange lijnen en het tuigje gewend. Dit jaar heeft hij tussendoor enkele keren voor de wagen gestaan. Begin december wordt hij 'officieel' beleerd..

echt een leuk paardje ben dol op schimmels had er eerst zelf ook 1 hihi 

!
. 

Pinky_girl schreef:Lowara:
Expres erom gelaten voor de strengen. Zolang Fell stapt of draaft is het prima maar als hij stilstaat of wat scheef staat dan stapt hij heel snel over de strengen heen en de broek kan zo mooi de strengen omhoog houden..

lowara schreef:
veel handiger manier: haal de strengen door de lichtogen. op die manier kunnen ze onmogelijk op de strengen stappen
ik doe het sinds vorig jaar ook zo en het werkt prima!

Ilindra schreef:lowara schreef:
veel handiger manier: haal de strengen door de lichtogen. op die manier kunnen ze onmogelijk op de strengen stappen
ik doe het sinds vorig jaar ook zo en het werkt prima!
Bij verlengde strengen kunnen ze er dan in de wendingen nog steeds overheen stappen omdat de binnenstreng dan laag komt te hangen.