Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ze heeft thuis geen adsl, en mag maar heel weinig op internet.. Ze durft nog wel te reageren hoor
heb het er gister nog met haar over gehad, over die discussie in haar topic..
ze is geen schaduwaccount hoor! 
mexxje schreef:ach dat maakt toch niks uit,..ik ben het met Hollybolly eens.
en met sporen op een vroeger manege paard rijden??
dat zou ik niet doen....
maar longeren helpt niet echt omdat hij niet poept onder het longeren..little_angel schreef:nou sfiejj sorry hoor maar ik vind je nou niet bepaald een goede vriendinen om zomaar te zeggen dat het helemaal geen probleem is , als het geen probleem was waarom zou ze hier dan om tips vragen , het lijkt wel of je het leven van je vriendin beslist ofzo
,, en even on-topic, inderdaad wat al eerder genoemd is, met longeren!
:P hahaha 
Juweel schreef:Toch proberen goed voorwaarts te houden.
Denk er maar aan dat als je paardje in het wild zou leven, hij ook niet even de tijd nam om te poepen als er gevaar dreigt![]()
Maar ik weet het, het blijft moeilijk. Succes!
ElleTjEe schreef:mexxje schreef:ach dat maakt toch niks uit,..ik ben het met Hollybolly eens.
en met sporen op een vroeger manege paard rijden??
dat zou ik niet doen....
waarom zou ik niet met sporen op een manegepaard mogen rijden:S:S
ik kan allleen nog reageren als ik op school ben ofzo.. maar ik durf wel te reageren hoor 
Kris25 schreef:Ze heeft gister nog ingelogd, maar misschien durft ze niet meer te reageren omdat ze dan door iemand voor banketstaaf gezet wordt?
missnina schreef:Goh, ElleTjEe heeft volgens mij helemaal niet meer gereageerd, ze heeft ook pas 3 berichten, zou het misschien een schaduwaccount zijn??