Wat zonde dat ie artrose heeft.. Op foto 9 loopt ie niet te opgekropt hoor
Ziet er juist heel mooi uit. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Wat zonde dat ie artrose heeft.. Op foto 9 loopt ie niet te opgekropt hoor
Ziet er juist heel mooi uit. Mikey schreef:Ik vind het wel jammer dat je haar in het begin snel laat galloperen etc. Een paard met artrose moet je juist langzaam en langdurig opwarmen. Niet galop-stap en stap-galop doen en al helemaal niet in het begin. (als ik het verkerd begrijp... sorry!) Na een half uur warm rijden kun je wel wat zwaardere oefeningen doen.
Toen we net gingen lessen waren we 45 minuten aan het stappen en mochten we daarna een drafje proberen. Nu wordt die opwarmtijd steeds iets korter, maar hij is er zeker wel hoor! Eerst mag ze vrij stappen, dan lang en laag en daarna moet ze ook van achter actief worden terwijl ze laag is. Daarna gaan we links en rechts inbuigen en als ze actief, nagevelijk en ontspannen loopt gaan we even gek doen om er wat pit in te krijgen en om echt alles even warm te draaien.
! 

). Veel succes verder ermee!
Ga zo door en ik wil best binnenkort weer foto's maken van de vorderingen!

Ik vind dat jullie beide Fleur heel goed rijden, ik merkte dat toen ik erop zat het toch wel een hele klus is (en toen heb ik het daar maar bij gelaten en lekker rondgehobbelt) Ga je ooit nog dressuur wedstrijden rijden? En leuk dat de lessen zo goed helpen. Zonde dat ze wel weer kreupel is.... 
(gelukkig geen last van met gewoon werk, maar voor de sport kon ik hem niet meer gebruiken)
Hierbij dus een slotje.