Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misty1 schreef:leuke foto's man (*vrouw)
ik heb ook een hackemore maar hij is niet te laag hoor hij hoort zo!!!! me oom heeft paarden en die woont in amerika en hij gebruikt zelf ook een hackemore. dus hij heeft het ook voor gedaan hoe die moest bij me paardje dus hij is niet te laag......
maar iedergeval paarden vinden het veel beter als ze geen bitje in hebben die van mii teminste wel![]()

misty1 schreef:leuke foto's man (*vrouw)
ik heb ook een hackemore maar hij is niet te laag hoor hij hoort zo!!!! me oom heeft paarden en die woont in amerika en hij gebruikt zelf ook een hackemore. dus hij heeft het ook voor gedaan hoe die moest bij me paardje dus hij is niet te laag......
maar iedergeval paarden vinden het veel beter als ze geen bitje in hebben die van mii teminste wel![]()
QueJira schreef:kan me hier zo kwaad om maken heals je er toch geen verstadn van hebt vraag je toch even aan iemand hoe zon hackamore wel moet!!Deze hangt niet zomaar een beetje te laag,maar gewoon echt mega laag!!Hackamore moet gewoon zon 3/4 cm onder het jukbeen,dus zon beetje dezelfde plek al hoge neusriem.Dit is absoluut een marteling voor je paard en ook nog eens gevaarlijk ook,het neusbot breekt niet zomaar,maar hoe jij je hack draagt is gewoon ongehoord laag en je hebt er niet veel kracht voor nodig om het neusbot te breken op deze manier!
peerke schreef:QueJira schreef:kan me hier zo kwaad om maken heals je er toch geen verstadn van hebt vraag je toch even aan iemand hoe zon hackamore wel moet!!Deze hangt niet zomaar een beetje te laag,maar gewoon echt mega laag!!Hackamore moet gewoon zon 3/4 cm onder het jukbeen,dus zon beetje dezelfde plek al hoge neusriem.Dit is absoluut een marteling voor je paard en ook nog eens gevaarlijk ook,het neusbot breekt niet zomaar,maar hoe jij je hack draagt is gewoon ongehoord laag en je hebt er niet veel kracht voor nodig om het neusbot te breken op deze manier!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Waarom rijd je in godsnaam met een hackemore als je er helemaal geen verstand van hebt?
Ik wil ook zwemmen (natuurlijk als het weer zomer is) met de mijne, maar dat kan (mág) hier nergens :'(