July&ik @ poging tot dressuur in nieuw setje.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horse_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:39

Als het je verzorgpony is kun je toch alsnog de martingaal losser doen? je doet toch ook zelf de singel vast of niet? En overleg anders even met de eigenaar, die ziet het vast ook wel dat het zo niet goed zit.

ushi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:44

Het zadel ligt ook niet zo lekker volgens mij, en de martingaal mag ook wel een stuk losser!!! Maar dat is al vaak genoeg gezegd. Vind het verder een leuke pony, maar ik zou wel goeie les gaan nemen!

Lisjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:28

Bobbielover schreef:
zozo, Chingyi heeft wel veel geld voor setjes, maar niet voor een nieuw zadel.

Ag, commentaar is al gegeven.
succes ermee!

Setjes zijn dan ook goedkoper dan zadels..

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 19:37

IK KAN NIKS AAN DE MARTINGAAL DOEN HET IS NIET MIJN VERZORGPONY, EIGE PONY OF WAT DAN OOK.
sorry ik irriteer me hier zo erg aan heh. ik kan dingen 100 keer zeggen maar 1 van de 200 mensen leest het goed.

AngelEye, maakt niet uit wat vind je niet goed aan mijn handen dan? behalve soms pianohandjes. te hoog te laag?
YennieJ_13, ok bedankt
amber2588, ok zal het onthouden voor de volgende keer bedankt.
Anora, vind ik ook idd. agja, iedereen moet het leren tog?!
horse_girl, look hierboven
ushi, wat is er niet goed aan het zadel dan?

Lisjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:35

Misschien wat groter schrijven?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 20:37

haha zoals nu... (bedoel voor dit bericht die tekst )

Vlover

Re: July&ik @ poging tot dressuur in nieuw setje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:40

Mooie springfoto!
Meer heb ik niet te zeggen, ik denk dat al het commentaar verder al is gegeven....

Jytte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:13

Bobbielover schreef:

haha geweldig!

verder vind ik dat de ts wel erg word aangevallen! het is haar pony niet, en ik weet dat ze dat bij haar eigen verzorgpony's de martingaal niet zo strak zou zetten, sterker nog,die zou ze nieteens omdoen!!

horse_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:33

Okay martingaal is dus eigen keuze, maar ik blijf het vreemd vinden. Als de neusriem niet goed zet dan verstel je die toch ook? Grote kans dat de eigenaar het niet eens weet, ik reed laatst ook met een iets te strakke martingaal en dat had ik pas door toen iemand anders dat zei. ik bedoel het niet als aanval op jou, en het feit dat je hier een topic plaatst wijst erop dat je tips wilt. Maar dit zal het laatste zijn wat ik erover zeg.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:41

Bobbielover schreef:

succes ermee!

Daar dacht ik ook al aan! in je vorige topics zei je wel dat je voor 'n nieuw zadel ging kijken, nou als ik jouw was, dan zou ik gewoon even een tijdje geen nieuwe setjes halen, en goed sparen voor een nieuw zadeltje is veel beter voor je paard dan nieuwe setjes

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:43

Lisjah schreef:
Bobbielover schreef:

succes ermee!

Setjes zijn dan ook goedkoper dan zadels..

Jah maar ze heeft een nieuw zadel harder nodig

horse_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:59

Als ze de maringaal al niet losser mogen doen, dan gaan ze toch ook niet een nieuw zadel kopen voor een verzorgpaardje? Of begrijp ik het verkeerd....

Shariff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:22

hey,
ik denk dat je vooral je paard goed vooruit moet rijden,
hij duikt heel erg ver naar voren,
ik denk dat het totaalbeeld er dan al heel anders uit ziet

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:49

uhmm over het setje...ik ben ook nog op zoek naar een nieuw zadel en ik spaar nu setjes en de rest gaat de deur uit...
En gaarne geen commentaar erover!!!!
Het zadel is niet voor een van deze paarden...tis voor mijn eigen pony

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:53

maar waarom zou je dan uberhaupt zoveel setjes kopen, kan je toch beter sparen ? of ben ik nou gwn blond

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:57

weet ik niet...als ik de setjes niet heb en de rest gaat weg dan heb ik niks meer
Mja ik moet het toch zelf weten...
Een zadel daar ben ik al voor opzoek

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:27

Wel grappigg beestje..

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 18:00

esmir, uhu ik zou bij deze pony in de bak zeker geen martingaal omdoen.
horse_girl, ik ga dan niet zomaar bij andermands spullen+pony iets anders doen. dat zou ik eerst gaan overleggen met de eigenaar mocht het mijn verzorgpony zijn.

Shariff97, ok bedankt voor de tip zal t onthouden voor bij de volgende keer

over dat van chingyi, de setjes enz. is dit topic niet voor bedoelt pb haar a.u.b. anders erover.

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:47

wauw, ik bekeek net die foto's van jou op die witte chingyi, op badira..
Weetje hoe goed dat eruit ziet? Ze is echt wel goed bezig met paardrijden hoor, netjes lang en laag instappen.. oppakken.. Ze heeft ook een niet storende houding bij het springen.
En dan zitten jullie te zeuren dat ze niet het persoon is voor lesgeven. Volgens mij kan patty behoorlijk wat van haar opsteken hoor!

En dit vind ik opzich ook een leuk paardje hoor.. alleen tja het tuig is wat ouder.. en die martingaal is ook niet alles..
Maar zonder martingaal rijden valt ook aan te leren..

Nou iig erg veel succes.. kvind dat jullie erg vooruit zijn gegaan.. owja en leuke setjes waar heb je die vandaan?

Mexx93

Re: July&ik @ poging tot dressuur in nieuw setje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:49

hey,

je zit erg "ingedeukt"
probeer om mooi recht te zitten
en oje, je bandages zitten helemaal verkeerd!
hierkan kan je pony kreupel worden hoor!
en die martegaal zit ook veels te strak
jeetje, in elk toppic van jou, zie ik dat je fouten maakt
verder ben ik er ook mee eens, wel veel andere spulletjes kopen, maar ho maar, geen nieuw zadel!
vind de kleur van het setje trouwens niet zo mooi
lichtblauw lijkt me mooier, maja wat jij mooi vind

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 20:01

amie_x_mij, even een ding. ik vind het niet erg als er wat over chingyi word gezegt. helemaal niet, maar doe dat dan wel in haar topic's en niet in die van mij graag k zal best wel van haar kunnen leren. en andersom zal dat ook wel zijn. van iedereen valt iets te leren!
ik heb net gezegt: dat ikzelf zonder martingaal zou rijden op deze pony als het mijn verzorgpony zou zijn(en het mocht van de eigenaar) verder rijd ik nooit met martingaal eigenlijk. (of als ik op mariska rijd en ze is hengstig, dan is dat gewoon nodig voor veiligheid)

Elena, uhu idd. bandages heb ik niet omgedaan. martingaal kan ik ook niks aan doen zoals al zovaak gezegt!!! en in de topics waar ik iets goed doe kijk/reageer je zeker niet? (kijk in het topic van mariska laatste keer vrijspringen.) ik heb niemand erbij die zegt hoe t wel moet, zo kan of wat dan ook moet het allemaal zelf uitvogelen. is echt niet makkelijk! en dan maak je gewoon veel eerder fouten.
ehm dat is helemaal niet van mij een nieuw zadel heb ik nog nooit gezecht, en andere spullen zoals dekjes koop ik dus ook niet.
(niet aanvallend bedoelt! )

Iriscope

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:09

Tsja moet je verder lekker zelf weten maar als ik een pony of paard mag rijden en t tuig of de bijzet staan met niet aan doe ik t gewoon liever niet. Heb ook een keer een leuk paard mogen rijden maar heb van te voren wel even gevraagd of de slof( waar ik t niet mee eens was) eraf mocht. Nou is dat nog wat anders, als ie om had gemoeten had ik m gewoon los laten hangen:P
maar goed, jou keus, niet de mijne ik had t niet gedaan

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:14

Pattypaard schreef:
amie_x_mij, even een ding. ik vind het niet erg als er wat over chingyi word gezegt. helemaal niet, maar doe dat dan wel in haar topic's en niet in die van mij graag k zal best wel van haar kunnen leren. en andersom zal dat ook wel zijn. van iedereen valt iets te leren!
ik heb net gezegt: dat ikzelf zonder martingaal zou rijden op deze pony als het mijn verzorgpony zou zijn(en het mocht van de eigenaar) verder rijd ik nooit met martingaal eigenlijk. (of als ik op mariska rijd en ze is hengstig, dan is dat gewoon nodig voor veiligheid)

Elena, uhu idd. bandages heb ik niet omgedaan. martingaal kan ik ook niks aan doen zoals al zovaak gezegt!!! en in de topics waar ik iets goed doe kijk/reageer je zeker niet? (kijk in het topic van mariska laatste keer vrijspringen.) ik heb niemand erbij die zegt hoe t wel moet, zo kan of wat dan ook moet het allemaal zelf uitvogelen. is echt niet makkelijk! en dan maak je gewoon veel eerder fouten.
ehm dat is helemaal niet van mij een nieuw zadel heb ik nog nooit gezecht, en andere spullen zoals dekjes koop ik dus ook niet.
(niet aanvallend bedoelt! )

ik heb bijna alle toppics van je gezien, oke je bent ook goed bezig, maar er zijn ook meestal wel fouten
nou moet je niet denken dat ik niet verstand heb van hete paarden, heb er namelijk 2. en 1 waarvan ik er 2 jaar over gedaan heb om haar aan het zadel enzo te wennen
(niet aanvallend bedoeld, maar dat je het maar ff weet

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 20:17

en die goede dingen..worden dus zo goed als niet gezegt. ook fijn als die dingen bijv. ook gezegt zouden worden en mensen eindelijk eens leren goed te lezen voor ze reageren
fouten maken doet iedereen. ik misschien wel wat meer, maar zo goed als iedereen heeft er dan wel iemand bij die hun kan helpen. (ik dus niet!)
ik denk ook helemaal niet dat je er geen verstand of wat dan ook van zou hebben hoor. heb ik tog ook niet gezecht?

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:23

Pattypaard schreef:
en die goede dingen..worden dus zo goed als niet gezegt. ook fijn als die dingen bijv. ook gezegt zouden worden en mensen eindelijk eens leren goed te lezen voor ze reageren
fouten maken doet iedereen. ik misschien wel wat meer, maar zo goed als iedereen heeft er dan wel iemand bij die hun kan helpen. (ik dus niet!)
ik denk ook helemaal niet dat je er geen verstand of wat dan ook van zou hebben hoor. heb ik tog ook niet gezecht?

zo kwam het wel over namelijk
maar oke