Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bobbielover schreef:zozo, Chingyi heeft wel veel geld voor setjes, maar niet voor een nieuw zadel.
Ag, commentaar is al gegeven.
succes ermee!
ik irriteer me hier zo erg aan heh. ik kan dingen 100 keer zeggen maar 1 van de 200 mensen leest het goed.
wat vind je niet goed aan mijn handen dan? behalve soms pianohandjes. te hoog te laag? 

bedankt.
idd. agja, iedereen moet het leren tog?!
zoals nu... (bedoel voor dit bericht die tekst
) Bobbielover schreef:zozo, Chingyi heeft wel veel geld voor setjes, maar niet voor een nieuw zadel.
Bobbielover schreef:zozo, Chingyi heeft wel veel geld voor setjes, maar niet voor een nieuw zadel.
succes ermee!
is veel beter voor je paard dan nieuwe setjes
Lisjah schreef:Bobbielover schreef:zozo, Chingyi heeft wel veel geld voor setjes, maar niet voor een nieuw zadel.
succes ermee!
Setjes zijn dan ook goedkoper dan zadels..

zal t onthouden voor bij de volgende keer 
pb haar a.u.b. anders erover.
waar heb je die vandaan? 
k zal best wel van haar kunnen leren. en andersom zal dat ook wel zijn. van iedereen valt iets te leren!
een nieuw zadel heb ik nog nooit gezecht, en andere spullen zoals dekjes koop ik dus ook niet.
) Pattypaard schreef:amie_x_mij, even een ding. ik vind het niet erg als er wat over chingyi word gezegt. helemaal niet, maar doe dat dan wel in haar topic's en niet in die van mij graagk zal best wel van haar kunnen leren. en andersom zal dat ook wel zijn. van iedereen valt iets te leren!
ik heb net gezegt: dat ikzelf zonder martingaal zou rijden op deze pony als het mijn verzorgpony zou zijn(en het mocht van de eigenaar) verder rijd ik nooit met martingaal eigenlijk. (of als ik op mariska rijd en ze is hengstig, dan is dat gewoon nodig voor veiligheid)
Elena, uhu idd. bandages heb ik niet omgedaan. martingaal kan ik ook niks aan doen zoals al zovaak gezegt!!! en in de topics waar ik iets goed doe kijk/reageer je zeker niet? (kijk in het topic van mariska laatste keer vrijspringen.) ik heb niemand erbij die zegt hoe t wel moet, zo kan of wat dan ook moet het allemaal zelf uitvogelen. is echt niet makkelijk! en dan maak je gewoon veel eerder fouten.
ehm dat is helemaal niet van mijeen nieuw zadel heb ik nog nooit gezecht, en andere spullen zoals dekjes koop ik dus ook niet.
(niet aanvallend bedoelt!)

Pattypaard schreef:en die goede dingen..worden dus zo goed als niet gezegt. ook fijn als die dingen bijv. ook gezegt zouden worden en mensen eindelijk eens leren goed te lezen voor ze reageren
fouten maken doet iedereen. ik misschien wel wat meer, maar zo goed als iedereen heeft er dan wel iemand bij die hun kan helpen. (ik dus niet!)
ik denk ook helemaal niet dat je er geen verstand of wat dan ook van zou hebben hoor. heb ik tog ook niet gezecht?