Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:en ik hang niet in de teugels voor evenwicht om der in te houden ik kan der heus wel loslaten en zo blijven staan maar dit is in de bak dus moet ik der onhouden
Samen met een vriendin van mij, wie met de kortste beugels nog kon blijven 'zitten' in de galop

) 

sillo schreef:zou dan wel foto's van je willen zien dat je goed rijd als jockey...ben benieuwd..??
stef schreef:Dan nog, als je wilt oefenen prima, maar doe het dan op zijn minst goed. Een echte jockey laat niet al zijn gewicht op de voorhand komen en gaat niet simpel in de beugels staan. Ten eerste zou je kont een km naar achteren moeten.
muiszje schreef:hmm, dus je wilt met deze pony gaan koersen? als ik het goed begrijp?
BWAHAHAHA, sorry, wat wil je ermee bereiken?
als je echt jockey wilt worden, moet je je aanmelden bij een prof. trainer. Die willen je graag opleiden tot jockey. Zo leer je de kneepjes van het vak, en mag je als je er klaar voor bent een test-koers rijden, wat een soort van diploma is, om aan te geven dat je amatrice of prf. jockey bent.
talented schreef:Ik zou het een keer achterstevoren proberen, dan laat je een nóg sterkere indruk achter hier op bokt !
) Billy schreef:Gut Stef, is jou niet hetzelfde gezegd toen je western aan het oefenen was met Jamaica?
Wat een afkrakerij toch weer. Het meisje heeft gewoon lol met haar ponietje het kind is verdikkie 13.