hier ben ik weer, als die weigering foto een schrik reactie is, dan moet ze die maar snel afleren, en wat betreft plezier in het springen, dat zal zo snel afnemen denk ik.
maar waar je er zelf op rijdt ziet het er veel beter uit!
Ik vind het er eigelijk niet echt vriendelijk uit zien! De ruiter zit veelste ver in het zadel! En steekt der benen naar voren. En met springen vind ik dat ze niet genoeg mee gaat met de bewegingen van der paard. En het zadel ligt niet goed volgens mij
dit vind ik een leuke pony maar de ruiter kan onmogelijk netjes zitten met een zadel dat zo slecht past (boom is te klein zadel dus ligt achter over en te ver naar voren) op sommige foto's ziet het er gewoon niet vriendelijk uit het zou erg jammer zijn als zo'n leuke pony het plezier in het rijden zou verliezen een beter passend zadel zou al veel verschil maken dus probeer een beter zadeltje te vinden
Ik vind het er onvriendelijk uitzien helemaal als ik lees dat hij pas een half jaar onder het zadel is. Denk dat diegene die hem rijd gewoon neit zo goed kan rijden en dan in de combi van een slecht passend zadel, dan krijg je dit soort beelden.
Die foto dat je hem western rijd ziet er super uit. Lekker ontspannen, ga daar mee verder. Zo te zien vinden jullie dat leuk en hij loopt daar lekker
Allereerst heb je een hele leuke pony! De springfoto's zien er niet zo vriendelijk uit. Heeft dat meisje ooit wel eens gesprongen? Zo ziet het er namelijk niet uit.
Ik hoop dat je wat doet met de tips&het commentaar wat je hebt gekregen. Dan komt het vast wel goed
het meisje moet meer haar benen naar achteren houden, zodat je mooi in een rechte lijn zit. Ook mag ze wel wat meer een knikje in haar armen tonen, het ziet er nu zo stijf uit.. en met die wijgering, daar zeg ik maar niets over.. vind het verder een mooie pony, welshje