Nanza (draver) een beetje @ work.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 13:59

Hahaha, hij is het wel gewend om voor merrie aangezien te worden, beter gezegd, bijna iedereen denkt dat hij een merrie is als ze hem even snel zien en ik vertel hoe hij heet.

stiggeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 16:56

Leuke filmpjes hoor
jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een draver er op is gefokt om een sulky te trekken. Wat dacht je van Monte koersen ? Met name de franse draver is hier op gefokt, op uithoudings vermogen en om gewicht te dragen!!

stiggeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:06

Een citaat van de franse monte koers afgelopen jaar ;

08/05: Luna Du Boscail bewees zaterdag dat ze bij de top vd monté hoort. Met haar 1.13.3 over 2175m liep ze de 2de snelste Franse tijd ooit monté. Enkel Jomo Du Rib (1.12.8) was sneller, ze veegt enkele records van de tabellen en niet van de minste: Latinus (1.13.7) en Joyau D'Amour (1.13.4). Wind op kop en een loodzware piste, niet ideaal voor zo'n prestatie. En Luna vloog. De eerste 675m legde ze af op de voet van 1.08 om vervolgens het tempo te laten zakken tot 1.14.4 en vervolgens 1.15.1. Wind op kop naar de finish toe en ze eindigde dan ook in een 1.17.3. Voldoende voor een prachtige zege en een prijzenpotje van 50 000 euro. Luna is eigendom en gefokt door Eric Lebon die we kennen van Haras Du Boscail die we kennen uiteraard van Crack en Filou Du Boscail.
Afbeelding

Oh wat zou ik dit ook graag ns doen ..

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 17:09

@ Stiggeltje: dat lijkt mij ook ontzettend gaaf! Had er al wel eens van gehoord.

Rooos_

Re: Nanza (draver) een beetje @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:01

haha,, leuke filmjes hoor leuk paardje ook

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 18:24

Dank je.

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:56

Leuk paard!
Probeer ook in stap hem wat rustiger te laten lopen dan maakt hij z'n beweging beter af!
Er zijn trouwens genoeg dravers in de sport die het prima doen, ook met springen!
Succes verder met je paard!

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 10:37

Ok bedankt voor de tip!

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:58

filmpjes doen het helaas niet bij mij...

paardje2005

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:17

bij mij ook niet van mijn paard is niet echt helemaal bekent wat voor ras het is. de 1 zegt draver de ander engels volbloed.ik ga voor engels volbloed omdat hij een andere manier van draven heeft. maar niemand weet het zeker.ik vind hem lief en leuk en het maakt mij niet uit hoe hij eruit ziet.

veel plezier met je draver, echt jammer dat ik de filmpjes niet kan zien

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:09

heey lieve zus

Zeg je er wel even bij dat de mooie videos door MIJ gemaakt zijn??:P

Ik blijf jullie heel goed bij elkaar vinden passen (zeg ik dat zo goed?)

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:24

hey! Leuke filmpjes! In de blubberbak!

OdiEtAmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:49

sammie_44 schreef:
Heb het niet echt met dravers onder het zadel.. vind ze mooier voor de sulky waar ze ook thuis horen maar dit vind ik wel een leuke! Voor een draver kan hij ook nog fatsoenlijk stappen en galoperen! Probeer hem alleen een beetje ronder in de hals te krijgen, krijg je een mooier beeld van.

NIET mee eens...
Ik heb ook een draver, een halve maar alsnog...
Kan geweldig lopen, kijk maar even in mn profiel.
Vind het gewoonweg denegerend, hij is niets voor niets M2 geweest.
Er zijn genoeg dravers die geweldig kunnen lopen.

Mayra, ziet er leuk uit.
Had je topic helemaal gemist

SplashIsLief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:38

Leuk hoor!
@ Sammie ik ben het er ook niet mee eens! Oke jou mening klopt maar zal even mijn mening uit leggen Een draver wordt gezien als een paard voor de sulky maar waarom kan zo'n paard niet onder het zadel? Ook dan kunnen ze goed presteren hoor! Omdat het een draver is wil het nog neit zegggen dat hij voor een sulky thuis hoort Geen enkel paard is alleen maar om voor de kar te lopen ook andere rassen die gefokt zijn daarvoor worden bereden hoor niet alleen een draver! En ik kan je verzekeren dat je een super paard kan maken van een draver met veel tijd geduld en liefde!!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:45

ik vind het ideaal zo, dravers die afgedankt zijn voor de sulky vormen ideale recreatiepaarden

ik heb zelf sinds enkele maandjes een draver, en ben echt supertevreden, ideaal voor op wandeling, lekker snel in draf en een originele , maar zeer zachte galop.

de echte rendraf zelf vind ik wat minder zitten maar in verlichte zit is het net vliegen

Nanza is echt een heel leuk paardje lijkt me, lief hoofdje zit erop en hij heeft echt een leuke uitstraling
echt een teddybeer , net als mijn Beau'ke