Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

van mijn paard is niet echt helemaal bekent wat voor ras het is. de 1 zegt draver de ander engels volbloed.ik ga voor engels volbloed omdat hij een andere manier van draven heeft. maar niemand weet het zeker.ik vind hem lief en leuk en het maakt mij niet uit hoe hij eruit ziet.

sammie_44 schreef:Heb het niet echt met dravers onder het zadel.. vind ze mooier voor de sulky waar ze ook thuis horenmaar dit vind ik wel een leuke! Voor een draver kan hij ook nog fatsoenlijk stappen en galoperen! Probeer hem alleen een beetje ronder in de hals te krijgen, krijg je een mooier beeld van.
Een draver wordt gezien als een paard voor de sulky maar waarom kan zo'n paard niet onder het zadel? Ook dan kunnen ze goed presteren hoor! Omdat het een draver is wil het nog neit zegggen dat hij voor een sulky thuis hoort
Geen enkel paard is alleen maar om voor de kar te lopen ook andere rassen die gefokt zijn daarvoor worden bereden hoor niet alleen een draver! En ik kan je verzekeren dat je een super paard kan maken van een draver met veel tijd geduld en liefde!!
, maar zeer zachte galop.
maar in verlichte zit is het net vliegen