LittleAnn schreef:klomp schreef:best een leuke fries! ik ben het alleen eens met sommige bovenstaande berichten. ik zou het dus ook meer de tijd geven en meer naar het halsstrekken werken. friezen kroppen al snel op.
friezen kunnen overigens wel springen hoor! mijn fries kan het ook en ik heb al meerdere friezen zien springen hier op bokt...even off-topic...sorry!
succes verder!!!
ff offtopic: jouw fries is echt prachtig, heb je topic bekeken! Hij is trouwens ook pas 4 jaar toch? Wanneer ben jij dan begonnen met verzamelen e.d? Halsstrekken doet ie overigens echt heel erg goed, lekker met zijn neus tot aan de grond!
dank je! hij wordt eind mei 5 jaar alweer

ik verzamel niet echt, maar oefen kleine stukjes. ik sluit iets van voor en laat hem iets terug komen in tempo, maar wel met activiteit van achter...dit doe ik zo'n 2 a 3 pasjes en dan weer voorwaarts rijden naar een vlotter tempo en dan weer terug en weer vooruit. zo blijf ik zeg maar wisselen in tempo. ook vanuit stap naar draf en van stap naar galop. ik rijd dus erg veel (schijn) overgangen. ik wissel ook veel af in hoofdhoogte; eerst lekker lang en laag, dan weer een beetje oprichten. ik speel er gewoon een beetje mee.