Ik de eerste x @ work op Nimbly!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 23:27

Nou we hebben haar nog niet zo lang. Enne ze staat 24/7 op de wei verder krijgt ze alleen wat brokjes(basis) voor de vitamine maar alleen als ze gewerkt heeft en wat kuil maar niet veel!! En eens af en toe een suikerkrotje of appeltje of ies dergelijks!! Dit paard moet gewoon op dieet maar ik zou niet weten wat ik haar dan minder moet geven ze krijg al zo weinig!!

Yucca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:56

Nou dit lijkt me niet te veel nee, klinkt prima. Ze heeft waarschijnlijk een zomerbuikje..hahaha!
Ik neem aan dat er nu in de weide niet zoveel gras meer staat, dus dikker zal ze niet worden, tja...dan moet ze maar naar de sportschool hahaha!!!

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:09

regelmatig met haar rijden veel draven dat is de enigste oplossing. Maar ja je ziet bij ons thuis dat tiana ook nog niet erg afvalt terwijl ze ook bijna niets meer krijgt, het duurt gewoon heel lang voordat te dikke paarden weer in vorm zijn, heel veel geduld hebben

gekkesies

Re: Ik de eerste x @ work op Nimbly!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:42

Hey sandra!
Ziet er niet verkeerd uit hoor, heeft toch geholpen dat Nathalie haar eens onder handen genomen heeft!
En zoo extreem dik is ze toch niet? zijn toch vooral spieren of niet?