Een Arabische Americo voor 1 dag!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:58

Haha echt leuk! Voor de mensen die denken dat ze rustig is voor een arabier... Arabieren zijn juist heel nuchter en cool in het hoofd...

LinsxDot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:49

hahaha dit doetme denken aan iets in delft was ons paard ook sinterklaas paard en die heeft de sint ervanaf gelazerd hahahaha die was zo zenuwachtig en kort daarna is het paardje over leden heellaas maarja lieve arrabier verwacht je niet van een arrabier dat die zo braaf blijft

Nannes

Re: Een Arabische Americo voor 1 dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:53

Hahha, wat leukzeg, zo'n sint met van die lange benen op zo'n arabje

Zahlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 21:58

Volgend jaar mag Zahlina gelukkig weer invallen voor Americo.
En haar opvolger staat ook al klaar al moet hij nog wel wat witter worden.
In de telegraaf stond laatst een artikel dat sinterklaas schimmels zeldzaam worden en ik kan het me best voorstellen want 100% zeker weet je het toch nooit met een paard.
Wij hebben hadden ook een noodplan op de achtergrond zodat ik ieder moment kon zeggen nu wordt het me te gek maar Zahlina genoot ervan.
Ook hebben we een alles getraind wat maar mogelijk was, twee x met sinterklaaspak gereden, we zijn met haar bij een oefenavond van de drumband geweest alles om het risico op een vliegende te verkomen.
Het was alleen jammer dat sinterklaas dik 1.95 is en Zahlina maar 1.52.

Nee wij hebben plezier gehad met zijn alle en te horen van de reacties van het publiek zag het er super uit.

Gr Em.

figofrvr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:33

kei leuk !! ziet er echt heel vet uit!

figofrvr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:34

ik ken ook heel veel paarden die dat moesten doen heel grappig! enook heel lief als ze dat kunnen doen !

figofrvr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:38

lijkt me ook leuk dat paard lijkt echt op americo van tv

Suzan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:08

Wat een heerlijk paard! Ze maakt zich helemaal niet druk om al die drukte.

De schimmel in je profiel is trouwens ook geweldig!
Dat maakt me wel nieuwsgierig naar wat e nog meer op stal hebt staan. Wanneer komen er foto's van de rest?

Zahlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 17:21

Oh nee hoor Zahlina wil niet vergeleken worden met de echte Americo na alle verhalen die ze over hem gehoord heeft.
En als ik mijn vriendlief over de echte Americo hoor (hij heeft een kleine aanvaring gehad met de echte ) ,dan ben ik heel erg blij met Zahlina.
Maar nu heeft Zahlina het weer druk met haar taak als kinderpaard, mijn 9 jarige stiefzoon is haar gelukkige ruiter en zijn vriendinnetje leert momenteel het paardrijden op haar.
Het gekke van haar is alleen dat ze niks van ervaren ruiters moet hebben, het liefst laat ze die het zand zien en met de kinderen en beginners doet ze alles zo ontzettend braaf (MERRIES, grrrrrr....).

Susan.
Ik zal een deze dagen de rest van mijn profiel aanpassen, moet zeggen dat ik zeer content ben met de paarden die hier gezellig op stal staan.
Maar ik denk dat iedereen blij is met zijn of haar paard.

Gr Em

horsiej

Re: Een Arabische Americo voor 1 dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:34

Gaaf zeg! Leuk paardje ook!
Sinterklaas kan ook geweldig rijden