ChingYi schreef:ohhhzow...maar die eerste heeft er alleen maar even opgezeten en ff gestapt, gedraafd en gegaloppeerd en voor dat ffetjes hoef je toch niet persee de beugels langer te maken en dat even erop zitten maakt toch niks uit?er zijn er zoveel die op een shet rijden die te groot zijn en daar wordt vaker niks over gezegd
en die ander rijdt normaal ook niet op Oscar maar op mijn haf
DUS GEEN COMMENTAAR!!!
Als je geen commentaar wil moet je ze foto's niet op bokt zetten
Zowiezo vind ik het een beetje té ver gaan om iedereen op een 23 jarige pony te laten rondcrossen ..
Ik heb zelf een 18 jarige en daar wordt nu ookal niet meer op gereden ..
Je ziet dat der ruggetje doorgezat is, denk dan ook even na en ga gewoon lekker recreatief rijden ipv je pony in een krul trekken, en al helemaal geen veel te grote mensen der op laten rondcrossen!
En ik heb ook een shetlander en daar werdt ook het begin echt wel over gezanikt hoor!
er zijn er zoveel die op een shet rijden die te groot zijn en daar wordt vaker niks over gezegd 
die loopt precies zo, iets minder achter de teugel en iets lager/langer met d'r hals, totdat ze in galop mag (dan gaat hoofd weer omhoog, in draf ook aan het begin maar dan gaat ze later weer omlaag