Het is wel een lekker stevig paard,, ik vind echt heel stoer!
Je rijd hem ook erg netjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ziet er wel leuk uit hoor voor de 4e keer, je rijd monchique toch ook nog wel? die vind ik nl leuker, dit is niet mijn type paard en die wel(die van jou trouwens ook
)
neej ik vind monchique een leuker paard(qua foto) dan deze, maar das mijn mening, ik moet ze nog altijd keer in het echt komen bekijken he kendilover
haha
Grappig
Thanks Heidie, van het compliment, maar er zijn denk ik veel betere ruiters voor mon
ik heb gewoon geluk met haar (en jullie, dat het allemaal maar mag) En Mon is inderdaad mooi 
verzin jij nou eens een datum, dan kom ik ze eens in t echt bekijken, das makkelijker dan vanaf die foto's he
ik ben vrijdags altijd vrij
verzin eens een zaterdag of zondag
haha
Monchique schreef:Jaaaaaaaah kate ook met Monchique dus ik ken morgen ook weer op hcs lopen met een smile hahahaha!!!
Ik wacht op mij pb
Gr heidie
(op bokt dan he) wat start ze morgen?? welke klasse en hoe laat moet ze? 

kendilover schreef:Nou een hengst op een merrie en dan krijg je meestal een paard
Sorry... wat bedoel je precies?
Pipo schreef:kendilover schreef:Nou een hengst op een merrie en dan krijg je meestal een paard
Sorry... wat bedoel je precies?
Het zou weleens een merrie kunnen zijn die wij hebben gefokt, maar als jij zo'n gruwelijk dom penny antwoord geeft, dan laat het maar lekker zitten en ga fijn verder die knol in elkaar trekken.