Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Debbes schreef:Dat in de krul getrokken lijkt maar zo want dat valt opzich nog best wel mee, hij doet het meeste al uit zichzelf het enige wat ik doe is hem zo houden.

ik doe ook een heleboel fout ben nog maar een klein meisje
maar om respekt te hebben voor mijn pony ga ik niet mij eigen fouten verdedigen.
) donnadoni schreef:@lovejewel: Nou precies daar heb je nou helemaal gelijk in. En idd als ik naar de foto kijk ziet het paard er ook echt ontspannen uit![]()
![]()
En idd SOMMIGE mensenik doe ook een heleboel fout ben nog maar een klein meisje
maar om respekt te hebben voor mijn pony ga ik niet mij eigen fouten verdedigen.
Sorry TS dat ik je aangevallen heb (was mss een beetje flauw) maar ik vind je kan ook proberen om eerlijk te zijn. Iedereen kan zien dat je zelf je paard zo laat staan en dat hij dat echt niet zelf doet.
we bedoelen het echt niet allemaal gemeen en je kan ook proberen om er van te leren en het beter te doen.
(hoewel het een tikkie(heel klein tikkie)lijkt)
haha verder leuk paard
ene lekker hoofdje heeft ie en wat leuk dat je er dan op mag dat er een tekort is dat mag ik ook alee altijd
zit altijd te wachten tot de les vol is en dan kan ik op men liever
moehahaha ow sorry maar veel rijdplezier zou ik zeggen noukjuh schreef:ja hallo,,,
Ik kan ook wel zo een foto van Tarkan plaatsen. Ik rij op Manege de Eenhoorn en Tarkan is een onwijs leuk paard maar, in stilstand en stap loopt hij uitzichzelf nagefelijk. Ik zou wel een foto van de draf of de galop willen zien (want dan is hij stukken moeilijker) want dit kan iedereen wel..... En ik ben het inderdaad een beetje met de rest eens Tarkan kropt zich wel gauw op maar hier is het wel heel overdreven en ik ben bang dat je dit zelf doet. Nou kom maar op met die foto's van de draf en galop want dan kan ik mijn kritiek misschien wel veranderen en had ik het helemaal mis, maar wat ik er nu van denk zit ik behoorlijk goed. Tussendoor in welke les rijd jij?
Maar idd tarkan is een stuk moeilijk in draf en galop en de laaste tijd ook erg sterk.. maar als nog, af stijgen of niet je handen moet je niet zo ver uit elkaar zetten (niet aanvallend bedoelt). Accepteer je fouten.
En ik zeg ook niet dat dit in jouw manege het geval is. Maar het komt wel voor .. en dat is jammer.
frieske schreef:wat een mega mooi paardje!!
hoe groot is hij wel niet?
ik vind het ontzettend zonde dat hij voor de manege lessen gebruikt wordt, volgens mij heeft deze ontzettend veel kwaliteiten!!!!
En je handen vin dik gewoon walgelijk storend..sorry!!
het paard kijkt er in ieder geval niet vrolijker op!
Kris25 schreef:Doe jij eens even rustig! Als je geen commentaar wilt, dan moet je geen foto's plaatsen.
Je plaatst hier foto's en ja, dan krijg je commentaar. Daar kun je normaal op reageren of anders reageer je maar gewoon niet!
is toch niet erg misschien kun je er wat van leren ?? of niet soms??