Heras @ work clinic Nelly Abbenes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linde90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:03

Wat een ontzettend leuk paard, mooi koppie erop!

Heb eigenlijk geen 'negatief' commentaar.

Ilonab

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 21:23

Commentaar mag altijd hoor geen probleem zolang het maar iets is waar iemand of ik iets mee kan zijn natuurlijk altijd wel dingetjes die verbeterd kunnen worden.

sharonaollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:02

Ilonab schreef:
Hé Sharona ik dacht al dat ik wel eens eerder op bokt was tegen gekomen maar wist het niet zeker meer.

Bedankt voor de reactie's mbt mijn stoere ventje ben ook wel trots op hem mijn 4 jarige kleuter

Haha idd.. Ja maar wel een leuke kleuter

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 09:51

Ja ok, maar het lijkt wel een beetje op een barokke type, maar inderdaad het moet bij de ruiter en paard passen en bij ons paste het totaal niet vooral omdat die van mij er die dagen erna gewoon onregelmatig van werd. maar het is alweer goed..

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 10:59

Mooi dier, mooie foto's ook! Nu ik vervoer heb ga ik zeker ook eens meedoen aan zo'n clinic van haar .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:45

Ilonab schreef:
@ zoro Over het feit dat jij die lessen flut vind, ieder zijn eigen mening en dat geldt eigenlijk voor iedere rijmethode het moet bij je paard passen en bij de ruiter maar dat het voor alleen Andalusiers geschikt is ben ik niet met je eens aangezien Heras een NRPS sterruin is en absoluut geen barok ras.

Hee, wat apart! Toen ik de titel van je topic zag met Nelly Abbenes erin dacht ik direct dat het om een barok beest ging, vooral toen het inderdaad een schimmel met een erg sjieke hals bleek te zijn. Maar toen ik naar de draffoto's ging, dacht ik bij mezelf dat dat toch echt geen lusitano/andalusier-draf was en begon ik te twijfelen. Had ik het dus toch goed.

Ik vind je zit trouwens netjes, alleen inderdaad wat meer omhoog kijken en het ziet er nog net even wat netter uit. Verder geven de foto's een erg sympathiek beeld!

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:07

Ik vindt dat je een erg mooi paard heb
Mooi beest

gr heidie

juliaaa

Re: Heras @ work clinic Nelly Abbenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:28

WOW! wat een knapperd zeg! Het rijden ziet er heel goed uit (het lijkt alleen alsof je een beetje kort zit, of is dat niet zo?). Hoe oud is hij?

Ilonab

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 22:52

Heras is 4 jaar en ik zou inderdaad nog wat langer mogen zitten maar omdat hij nog jong is en af en toe beetje vlot kan zijn is het prettiger om wat korter te zitten ivm uitzitten.

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:11

Supermooi besstej!
Loopt netjes horr

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:14

Ziet er goed uit Ilona! Ik had al van Eekie gehoord dat ie nogal sloom was af en toe ja haha. Ben ik nou gek of zie ik dat prachtige hoofdstel van t Equitana eindelijk een keer om? Staat prachtig! Groetjes iris

Ilonab

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 13:03

hey,
ja ja dat is het hoofdstel van Equitana, Hij heeft om sinds ik wedstrijden ben gaan rijden.
Het slome is er dankzij eek helemaal uit hahaha en hij doet nu erg goed zijn best.

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 13:20

Ontzettend gaaf paard zeg, heerlijk om te zien!
Rijden vind ik ook prettig om naar te kijken; erg ontspannen.

Ilonab

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 17:46

Leuk om te lezen dat het er ontspannen uit ziet dat is voor mij ook een heel belangrijk punt.

@ xyzutu2 Het grappige is, ik heb altijd een "Barok" paard willen hebben en uiteindelijk ben ik verliefd geworden op Heras en hij past goed in het plaatje er zijn ook heel veel mensen die zich in zijn ras vergissen en staan dan ook wel raar te kijken als ik vertel dat het een NRPS ruin is.