Ulstar aan het werk...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 20:32

Nou daar zou ik me nog even over bedenken of je deze zou starten of de moeder.. hij loopt erg mooi, ik ben nooit zo weg van fjorden maar vind het er erg goed uit zien en moet zeggen dat ik het plaatje van jullie er mooier uit vind zien dan kel en taco.. srry kel.. ma begrijp me niet verkeerd.. ma dit is gewoon heel goed en mooi.

Maaike87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 00:05

Heee Lotte!

Mooie foto's van Ullie he, ben er ook wel blij mee!
En Zoro, bedankt voor het compliment, maar Ody, Ulstar's moeder loopt ook lekker hoor..

xxx

Eefiesvenna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 01:10

Hey Lotte! Mooie foto's man! Zijn er ook nog rijfoto's van Ody gemaakt?
Heb je trouwens alweer les van Barend?

Lotte_ody

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 11:49

Hey Evalien! Nee, zijn geen foto's van Ody gemaakt, moest een keus maken en had nog geen rijfoto's van Ulstar..
Heb nog geen les van Barend, we hebben geen verlichting in de bak en heb 't druk met stagelopen en bijbaantjes, dus wel jammer, maar wil zodra het langer licht is 's avonds wel weer beginnen! Ik zie in je onderschrift dat jij ook alweer 7 winstpunten in de L2 hebt, netjes hoor!!

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 13:00

Lotte_ody schreef:
Ullwinn schreef:

Lotte en Ulstar Power!

Vind het er vet goed uit zien! Ik wil ook zo kunnen rijden

Haha, dank je wel Claudia, maar niet overdrijven he...
Jij doet het hartstikke netjes met je superfjordjes,die doen niet onder voor Ulstar, ben benieuwd volgende week donderdag!!
Schiet al op he, ben benieuwd hoe we het er vanaf brengen op de ABOP!

Nou gaat al best goed, alleen de bak waar ik rijd is best zwaar helaas, dat werkt niet echt mee voor de nageeflijkheid. Ik vind je erg leuk staan op Ulstar, maar Ody hoort toch net ff meer bij jou Ik ben nu al zenuwachtig voor volgende week... Helllup! Ben echt bang dat het niet goed gaat

djoontje

Re: Ulstar aan het werk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:47

Superleuke fjord. Ik vind dat je m keurig rijd, alleen zoals je zelf ook al zegt, iets naar achter tijdens galop.
Ik vind dat altijd leuk om te zien als koudbloedjes dressuurgericht gereden worden. Snap dat dat moelijker is, omdat ze wat grover zijn. Mijn respect heb je

ziatje

Re: Ulstar aan het werk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 19:18

Wat een super gaaf Fjordje zeg!
Netjes hoor