Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

IvysToeter schreef:Wat schattig!
De broek heeft inderdaad geen nut zo nee, maar misschien wat kleine aanpassingen en hij werkt wel.
Hihi, weet je zeker dat er een pony voor die kar staat?
Ik zie alleen de kar en een zwart tuigje hihihi.
Dan zat jij in Arnhem?
donkerblond haar uhh.. 1 van de laatste avonden hebben we zitten praten over dat die meiden jouw vriend die kussen gingen geven enzo (die meiden zaten bij mij in de klas ) remember??
zitten hier al aardig wat op bokt.
IvoIce schreef:Hij is 75cm en hij indd eigenlijk iets te klein voor de sulky, is voor pony's vanaf 80cm, opzich kan het wel, alleen zit ik met de broek, maar als ik er stophaken opzet kan de broek achterwege blijven en is er niets aan de hand

Ik wil ook heel graag mennen met het achenbach systeem maar weet niet hoe het moeten van de plaatjes wordt ik niet veel beter.. Heb me ingeschreven voor koetsiersbewijs, dus ik ga het leren
De broek heb ik iets versteld en die doet nu indd z'n werk, hij hangt er nog ietsjes 'apart' bij, maar ach 

en heel stoer idd
pol013 schreef:Dit vind ik toch altijd wel het leukste aan een shet. Je oefent een paar keer en je spant ze in. Klaar!

IvoIce schreef:Dat touwtje was ik vergeten mee te nemen, zit er nu aan, maar bedanktIk wil ook heel graag mennen met het achenbach systeem maar weet niet hoe het moeten van de plaatjes wordt ik niet veel beter.. Heb me ingeschreven voor koetsiersbewijs, dus ik ga het leren
De broek heb ik iets versteld en die doet nu indd z'n werk, hij hangt er nog ietsjes 'apart' bij, maar ach
Verder bedankt voor de leuke berichtjes!