uhu ik vat t ook als een tip op hoor 
maar als ik er begeleiding en hulp bijzoek, van iemand die ervaring heeft met t longeren met 2 lijnen zou ik er tog wel mee door kunnen gaan? (en dan laterna als ik het zelf goed genoeg kan ook alleen bijv.)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
uhu ik vat t ook als een tip op hoor 
Pattypaard schreef:haha dan moet je die prikpaaltjes wel hebbenuhu ik vat t ook als een tip op hoor
maar als ik er begeleiding en hulp bijzoek, van iemand die ervaring heeft met t longeren met 2 lijnen zou ik er tog wel mee door kunnen gaan? (en dan laterna als ik het zelf goed genoeg kan ook alleen bijv.)

bedankt

dat wist ik helemaal niet! maar ik longeer ook rustig
met veel stappen. Ze moet toch goed los zijn voordat ze gaat springen
Heel leuk beestje, lekkere kleur, hoe oud is ze eignlijk?
ze is 27
doe je 't vaak per week?.. Maar ik bedoel 't van:
)
longeren zal iets zijn van 2/3 keer per week denk ik. (als ik school heb) maar niet te lang. kwartiertje tot half uur. veel stappen, wat draven en omdat ze de galop op de volte erg moeilijk vind. Soms ook een galopje maar dan ren ik met haar mee in de wei.(Mariska zelf op de hoefslag en ik binnenin kleinere rondjes) (Het springen zal ik zo ongeveer om de 4 weken doen denk ik) Maar ik ga ook wel vaker in plaats van longere met haar wandelen. Of op zondag is soms een buitenritje en dan geniet ze ook helemaal
(doe ik eigenlijk alleen maar stappen meestal, als er iemand anders bij is wel eens wat meer maar Mariska geeft zelf aan wat ze wel wil)
Dat is oneerlijk, ik heb een proefwerkweek, veel afwisseling dus
Das ook goed voor jong en oud, leren ze nog veel van op hun oude dag
Veel plezier
maar jij hebt als t goed is weer vroeg uit en ik moet morgen tot kwart over 4 op school blijven 

de dakpannen kan ik niet helemaal weg doen..maar wel weer opstapellen enz.