Mariska@Longe en Vrijspring work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 22:12

haha dan moet je die prikpaaltjes wel hebben uhu ik vat t ook als een tip op hoor
maar als ik er begeleiding en hulp bijzoek, van iemand die ervaring heeft met t longeren met 2 lijnen zou ik er tog wel mee door kunnen gaan? (en dan laterna als ik het zelf goed genoeg kan ook alleen bijv.)

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:14

Pattypaard schreef:
haha dan moet je die prikpaaltjes wel hebben uhu ik vat t ook als een tip op hoor
maar als ik er begeleiding en hulp bijzoek, van iemand die ervaring heeft met t longeren met 2 lijnen zou ik er tog wel mee door kunnen gaan? (en dan laterna als ik het zelf goed genoeg kan ook alleen bijv.)

Tuurlijk.
Maar zoek dan ook echt profbegeleiding, en ik denk niet dat die dubbele longe erg tegen het uitzwaaien helpt.
Heel veel succes!

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 22:15

ok. uhu, ik heb wel al iemand in gedachten. (esmir hier op bokt) tot nu toe heeft het wel al geholpen hoor bedankt

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 23:09

Ziet er al veel beter uit.
Toch heb ik een aanmerking. Ze is al wat ouder en weet je dat 20 min. longeren gelijk staat aan anderhalfuur rijden? Longeren is nogal zwaar dus ik zou doen of het 1 of het ander.

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 16:08

dat wist ik helemaal niet! maar ik longeer ook rustig met veel stappen. Ze moet toch goed los zijn voordat ze gaat springen

Volmoedjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:05

Wat een schatje zeg.

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 10:29

is ze ook

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 12:29

leuk paardje, alleen zou ik niet teveel longeren, ik bedoel je kan haar toch ook even losgooien voor je gaat springen? (niet l*llig bedoelt ofzo) maar voor een oud paardje vergt 't heel wat Heel leuk beestje, lekkere kleur, hoe oud is ze eignlijk?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 12:35

dat deed ik eerst ook altijd. maar mensen hier van bokt hebben mij aangeraden om van tevoren te longeren zodat ze beter los is.
dankje ze is 27

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 12:39

27 alweer doe je 't vaak per week?.. Maar ik bedoel 't van:
-5 á 10 minuten rustig longeren
-even iets losgooien zodat ze niet met al haar energie erop af komt gestormt en dan lekker laten springen

Veel plezier
(jij bent ookal vroeg vrij )

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 12:47

haha ohzo longeren zal iets zijn van 2/3 keer per week denk ik. (als ik school heb) maar niet te lang. kwartiertje tot half uur. veel stappen, wat draven en omdat ze de galop op de volte erg moeilijk vind. Soms ook een galopje maar dan ren ik met haar mee in de wei.(Mariska zelf op de hoefslag en ik binnenin kleinere rondjes) (Het springen zal ik zo ongeveer om de 4 weken doen denk ik) Maar ik ga ook wel vaker in plaats van longere met haar wandelen. Of op zondag is soms een buitenritje en dan geniet ze ook helemaal (doe ik eigenlijk alleen maar stappen meestal, als er iemand anders bij is wel eens wat meer maar Mariska geeft zelf aan wat ze wel wil)
dankje, hiih vandaag vrij

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:05

Vrij?! Waarom vrij Dat is oneerlijk, ik heb een proefwerkweek, veel afwisseling dus Das ook goed voor jong en oud, leren ze nog veel van op hun oude dag

Sassieja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:10

Op zich leuke foto's, maar probeer die rommel toch een beetje op te ruimen, er kunnen nare ongelukken gebeuren als ze er toch een keer inkomt.

Leuke pony, ziet er lekker wijs uit.
Ze is wel wat schraal, maar neem aan dat dat ook wel met haar leeftijdt te maken heeft.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:12

jah ik denk dat je sommige rommel e rwel uit kan halen(zoals dakpannen) Alle beetjes helpen Veel plezier

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 19:07

Nikki_jimmy, haha maar jij hebt als t goed is weer vroeg uit en ik moet morgen tot kwart over 4 op school blijven
idd
Sassieja; uhu de dakpannen kan ik niet helemaal weg doen..maar wel weer opstapellen enz.
is idd wat aan de dunne kant. eerst is het veel erger geweest en toen hebben mijn moeder en ik haar ook meel bijgevoerd..mja,, ze is al een oudje en die kunnen beter ietsjes dunner zijn dan wat te dik is me geleerd

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:59

jah morgen om 9 uur al vrij

Megamutsj

Re: Mariska@Longe en Vrijspring work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:58

aaaahw.. dat hoofdje als ze springt! echt lief..