Elisabeth Geluk @ work op Leonardo Z

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:57

heej ziet er netjes uit hoor... pffff wat een gezeik zeg over die sporen:S.... Sorry dat ik het zeg ... maar bij mijn 5jairge ruin gebruik meestal ook sporen omdat hij niet goed voor het been is.

SoOks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:09

Nikki_jimmy schreef:
oftewel ze zitten er voor de sier? je doet er niets mee? Sjonge, kijk ik rijd niet met sporen, maar ik kan er wel inkomen dat ik ook mijn paard (natuurlijk nadat ik het had geprobeerd met mijn kuiten) met de sporen iets aandrijft zodat hij er wel langsheen gaat, dus wat is nou jouw punt ?

[edit]
Heeft ze ook gezegd hoe vaak hij dan vervelend is? En bovendien, ik neem aan dat de paarden van Anky ook niet vervelend zijn, maar zij gebruikt haar sporen duidelijk meer dan dat zij ze gebruikt ( dit is niet aanvallend bedoeld ofzo)

Hoe kan je zoiets nou weten als je ze nooit heb zien rijden, waarschijnlijk rijd ze beter dan jou...dus geen gezeik hierover...
En het zal heus wel duidelijk zijn dat die sporen er zitten omdat de pony soms niet voor het been is...
Problemen met sporen ofzo?
Zoals het spreekwoord luid: de beste stuurlui staan aan wal!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:11

Nogmaals......is de ruiter zelf wel op bokt?! Anders heeft commentaar geven helemaal geen zin!

SoOks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:25

manzano schreef:
Nogmaals......is de ruiter zelf wel op bokt?! Anders heeft commentaar geven helemaal geen zin!

Ja ze kijkt altijd op bokt maar ze is geen lid hier...
Commentaar geven heeft zowiezo geen zin want hoe kan je iemands rijden jou beoordelen aan de hand van foto's?
Leren rijden leert ze wel van haar instructeur...!
En ze heeft bewezen dat ze goed kan rijden...
Ze rijd nog maar een jaar wedstrijden met die pony en is nu al m1+3...
En van de zomer was ze reservekampioen van Zeeland...
Zegt genoeg?
En ik herhaal het nog eens: de beste stuurlui staan aan wal, zoals je hoort
Laatst bijgewerkt door SoOks op 14-11-05 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:26

Kijk dan eens ff in de regels van bokt en met name van HAW!!! Als je geen commentaar wilt mag je geen foto's plaatsen!

SoOks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:28

manzano schreef:
Kijk dan eens ff in de regels van bokt en met name van HAW!!! Als je geen commentaar wilt mag je geen foto's plaatsen!

Ik zeg toch niet dat je geen commentaar MAG geven...
Ik zeg alleen dat het niet zoveel zin heeft...

Obsessed

Re: Elisabeth Geluk @ work op Leonardo Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:29

ziet er leuk uit! op sommige foto's loopt hij erg netjes leuk paardje ook, ga zo door!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:29

*doelloos topic dus *

SoOks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:30

missmiekie schreef:
*doelloos topic dus *

DAN is het maar doelloos...

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:32

SoOks schreef:
missmiekie schreef:
*doelloos topic dus *

DAN is het maar doelloos...

ik kan nu wel commentaar gaan geven, iig opbouwend kritiek, maar jullie doen er toch niks mee, omdat je ,,volgens jou, toch niks kan zien aan de hand vd foto's... oftewel doelloos.....

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:37

SoOks schreef:
Nikki_jimmy schreef:
oftewel ze zitten er voor de sier? je doet er niets mee? Sjonge, kijk ik rijd niet met sporen, maar ik kan er wel inkomen dat ik ook mijn paard (natuurlijk nadat ik het had geprobeerd met mijn kuiten) met de sporen iets aandrijft zodat hij er wel langsheen gaat, dus wat is nou jouw punt ?

[edit]
Heeft ze ook gezegd hoe vaak hij dan vervelend is? En bovendien, ik neem aan dat de paarden van Anky ook niet vervelend zijn, maar zij gebruikt haar sporen duidelijk meer dan dat zij ze gebruikt ( dit is niet aanvallend bedoeld ofzo)

Hoe kan je zoiets nou weten als je ze nooit heb zien rijden, waarschijnlijk rijd ze beter dan jou...dus geen gezeik hierover...
En het zal heus wel duidelijk zijn dat die sporen er zitten omdat de pony soms niet voor het been is...
Problemen met sporen ofzo?
Zoals het spreekwoord luid: de beste stuurlui staan aan wal!

Haha sjonge je vat 't verkeerd op, ik ben juist voor jouw, ik bedoel dat voor dat meisje, die zegt dat ze eraan zitten maar je mag ze niet gebruiken... ik heb geen problemen met sporen, maar zoals ik al zei, ik bedoelde het niet tégen jouw

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:23

Elisabeth was toch van de zomer reserve Zeeuws kampioen in het L2?? Ik was toen nl. kampioen in het L2 en de naam komt me zo bekend voor en de pony ook
Elisabeth had toen ook heel goed gereden!!!

Deze pony heeft toch vroeger ook al Z gelopen of niet??

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:50

Wat een gemekker over die sporen.... Die zijn nou eenmaal verplicht.

Denk niet dat er veel mensen zijn (en al hélemáál niet in dit topic) die überhaupt ooit zo'n M1 bebuut zullen maken. Als Elisabeth niet goed bezig was had ze dit echt niet bereikt.

Keesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:55

die sporen zijn verplicht in het M1 dus waarom zoveel commentaar?

leuk beestje, loopt lekker, deze combinatie zal het nog ver gaan schoppen denk ik

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:34

Als er iemand iets zegt over de sporen is het niet nodig dat vervolgens iedereen daarover begint, positief of negatief.

Daarnaast is het op HAW juist de bedoeling dat er, uiteraard wel opbouwende, kritiek gegeven kan worden waar de ts vervolgens op kan reageren. Aangezien de foto's die in dit topic geplaatst zijn, foto's zijn van iemand die geen lid is van bokt kan de amazone zelf geen reactie geven, vandaar dat ik er een slotje op zet.