Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nikki_jimmy schreef:oftewel ze zitten er voor de sier? je doet er niets mee? Sjonge, kijk ik rijd niet met sporen, maar ik kan er wel inkomen dat ik ook mijn paard (natuurlijk nadat ik het had geprobeerd met mijn kuiten) met de sporen iets aandrijft zodat hij er wel langsheen gaat, dus wat is nou jouw punt ?
[edit]
Heeft ze ook gezegd hoe vaak hij dan vervelend is? En bovendien, ik neem aan dat de paarden van Anky ook niet vervelend zijn, maar zij gebruikt haar sporen duidelijk meer dan dat zij ze gebruikt( dit is niet aanvallend bedoeld ofzo)
manzano schreef:Nogmaals......is de ruiter zelf wel op bokt?! Anders heeft commentaar geven helemaal geen zin!
manzano schreef:Kijk dan eens ff in de regels van bokt en met name van HAW!!! Als je geen commentaar wilt mag je geen foto's plaatsen!
leuk paardje ook, ga zo door!
* missmiekie schreef:*doelloos topic dus*
SoOks schreef:missmiekie schreef:*doelloos topic dus*
DAN is het maar doelloos...![]()
SoOks schreef:Nikki_jimmy schreef:oftewel ze zitten er voor de sier? je doet er niets mee? Sjonge, kijk ik rijd niet met sporen, maar ik kan er wel inkomen dat ik ook mijn paard (natuurlijk nadat ik het had geprobeerd met mijn kuiten) met de sporen iets aandrijft zodat hij er wel langsheen gaat, dus wat is nou jouw punt ?
[edit]
Heeft ze ook gezegd hoe vaak hij dan vervelend is? En bovendien, ik neem aan dat de paarden van Anky ook niet vervelend zijn, maar zij gebruikt haar sporen duidelijk meer dan dat zij ze gebruikt( dit is niet aanvallend bedoeld ofzo)
Hoe kan je zoiets nou weten als je ze nooit heb zien rijden, waarschijnlijk rijd ze beter dan jou...dus geen gezeik hierover...
En het zal heus wel duidelijk zijn dat die sporen er zitten omdat de pony soms niet voor het been is...
Problemen met sporen ofzo?
Zoals het spreekwoord luid: de beste stuurlui staan aan wal!