Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Piroska schreef:Leuke pony! Ik zou heb ook geen 23 schatten hoor!! Ik vind het dekje ook leuk bij haar staan!
1 opmerking: Probeer de achterhand er wat meer bij te rijden in de draf. Probeer het effect te krijgen als op foto 8.Dus in draf meer schakelen, wat "harder"draven, en dan wat meer terug nemen. Je zou ook heel veel overgangen kunnen rijden. Zo is hij misschien makkelijker nageeflijk (dus makkelijker aan de teugel)
Maar met hulp van je instructrice gaat je probleem zeker helemaal goed komen hoor! Veel succes nog verder!

sammie_44 schreef:Wat een gaaf beestje! mooie kleur! ik had echt niet gedacht dat ie zo oud was, eerder iets van 12/13 alleen een pony hoor je niet inelkaar te trekken om hem te leren aan de teugel te lopen aparte manier van lesgeven dan..
Nou ja zeg wat is dat nou weer voor een onvriendelijke opmerking
Alleen afentoe hou ik vast zodat ze als ik haar naar beneden heb lopen niet meteen weer omhoog komt. Daarna laat ik weer los en beloon haar ..
Enne,ik heb aan het begin van de topic gezegd waarom ze te diep loopt .. dus dan hoef je niet me instrictrice af te gaan kraken
Sily schreef:Had hem ook geen 23 gegeven, wat gaaf dat die er nog zo leuk bij loopt, hoop dat mijn haf hem na gaat doen
Hoe die loopt is niet mijn ding maar ok, als het werkt werkt het.
Ben het er wel mee eens dat je de achterkant niet moet vergeten, die hangt er afentoe wat langzaam bij en juist voor een pony die moeilijk nageeft is dat erg belangrijk.
CarmN schreef:Gaaf beestje, en ik zou ook zeker niet denken dat ie 23 is!
Veel succes verder, en plaats je weer foto's als t NOG beter gaat?
Kylan schreef:Hee leuk, Pollytje! Grappig dat ik hem soms nog op bokt zie, hij was van een meisje bij ons op de vereniging. Polly ziet er super uit hoor, en het is inderdaad niet altijd de makkelijkste.
Het ziet er goed uit hoor, je hebt hem netjes aan het lopen.
Loesjuh schreef:Die zou je inderdaad geen 23 geven!
Ik zou de achterhand inderdaad ook liever wat meer actief willen zien.
Die vele geven
Elena schreef:hey,
hij loopt wel erg diep, maar ik denk dat dat niet door jou komt, want als je hem beloont, laat je de teugel los, en blijft hij zo lopen
verder vind ik roodschimmeltjes altijd heel schattig
jammer dat ie al zo oud is..

lowara schreef:agossie, die ziet er nog erg goed uit voor haar leeftijd hoor
misschien een kleine tip? ik heb hier ook zo'n opkropper lopen. vanuit het rijden geef je wat langere teugel en probeer je haar van achter ernaar toe te rijden zodat ze de teugel wat lager gaat opzoeken.
En dat werkte wel wat
Sily schreef:Polly wat ik er mee bedoel is dat ik het soms wat eng vind ogen, maar bemoei me er verder niet mee want als het helpt bij jullie zou dat onzin zijn om te zeggen dat je het juist niet zo moet doen.
word zo te zien heeel goed verzorgd.. vaak zien ponys van 23 er heel anders uit!

Lieneke_ schreef:aaah wat n leuke combinatie! wat n supermooi paardje! word zo te zien heeel goed verzorgd.. vaak zien ponys van 23 er heel anders uit!
naja.. verder hebik geen commentaar meer om te helpen ofzo.. vind het er echt suuper uitzien!
* ik wou dat ik zo kon rijden toenik ik groep 7/8 zat?!
Tja,lichteraan op welke leeftijd je bent gaan rijden. en hoe vaak je in de week rijd en les hebt Linde90 schreef:Wauw, echt een mooie kleur! Leuke combi!
Ik wil je absoluut niet afkraken hoor, meer advies geven; geef je pony iets meer ruimte (dus teugels minder strak) en wat je zelf ook al zei: tenen naar binnen!
Veel succes samen, vind jullie een leuke combi!
kuikje schreef:wat een leukerd!!
Ik zou absoluut niet zeggen dat ze 23 is!!

milo schreef:zo, ze ziet er nog erg goed uit!!!
mijn konijntje heette ook polly
mooie pony hoor, loopt wel achter de teugel maar dat was al gezegd
heel leuk, ik rij ook nog steeds op rambo, die is 29 en ook een welsh
Veel Plezier dan nog met Rambo
Een aantal jaren geleden had me moeder een paardje die heete ook Rambo
nog heel veel succes met haar en ik zou inderdaad echt niet zeggen dat ze 23 is
doeraklover schreef:echt een leuk paardje en als jou instructice zegt dat het goed is ben ik het daar mee eens die geeft vast en zeker al een heleboel jaar les nog heel veel succes met haar en ik zou inderdaad echt niet zeggen dat ze 23 is
En me instrictrice geeft inderdaad al een aantal jaren les ja