Jolly [shet] @ dressuurwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 22:21

Jettie schreef:
Je rijdt hem netjes. Leuk dat je op een goede manier (met instructie dus) met je Shet bezig bent. Dat zouden veel mensen nog kunnen veranderen. Toppie!

Mag ik vragen waarom je appuyeert? Niet aanvallend bedoeld, ik ben gewoon benieuwd.

Ik was eigenlijk bezig met wijken alleen hij appuyeert veel makkelijker dan wijken Dus het was niet echt de bedoeling maar toen ik merkte dat die dat wel wou doen toen ben ik der wel verder mee gegaan maar ik wist niet dat die dat kon haha

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 22:24

wat leuk zo'n shetje, ik zie idd niet vaak dat mensen zo met hun shetje bezig zijn... echt geweldig
wel jammer dat je geen bak hebt als de wei zo nat is maar achjaa, t ziet er goed uit hoor

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 22:26

Kim4Bibi schreef:
Ziet er erg netjes uit Ik vindt het altijd wel grappig dat mensen met hun shet al zo ver komen Kon met mijn shet nog niet eens een netjes B proefje lopen Ennuh dat gezeur dat je te groot ben, geloof het maar niet Ik vindt dat je er nog precies op past hoor
Jullie zijn in ieder geval een leuke combi

haha als je maar lang genoeg doortraint en der in blijft geloven lukt alles!

mamamarjon schreef:
aaah super lief staat er trouwens een plaatje van winney the pooh op dat dekje want ik hem namelijk zo'n dekje met winney the pooh het kwam me bekent voor maar het kan ook zijn dat het niet zo is maar het ziet er goed uit hoor
xxx

Ja die is van winie the pooh

sammie_44 schreef:
Leuke shetlander mooi kleurtje ook je rijdt op zich best netjes voor zo'n klein beestje! alleen snap niet waarom je sporen nodig hebt als je al bijna met je benen op de grond kan komen??

Mijn benen bijna op de grond?? Valt wel mee hoor
Omdat ik met hem dresuurmatig rijd en ik hem makkelijker kan rijden met sporen De hulpen kan ik duidelijker geven waardoor hij het beter snapt ..

Voor de rest iedereen heel erg bedankt!

Truf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 22:29

Ziet er goed uit hoor!!! En ja idd, opletten dattie zn nek niet gaat opproppen, hij heeft al niet een lange nek(heb er zelf ook zo een hoor ).
Ik zou willen dat mn shet zo liep! Het begint wel te komen, maar doe dr al 1,5 jaar over

Succes er verder mee

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 22:39

Truf schreef:
Ziet er goed uit hoor!!! En ja idd, opletten dattie zn nek niet gaat opproppen, hij heeft al niet een lange nek(heb er zelf ook zo een hoor ).
Ik zou willen dat mn shet zo liep! Het begint wel te komen, maar doe dr al 1,5 jaar over

Succes er verder mee

"Dank je
Ja daarom zit in eigenlijk voornamelijk op les hijloopt namelijk vrij graag achter de teugel
Jolly is ook niet 100% shet dnek ik want hij is 1.10 en dan kan die volgens mij niet zuivere shet zijn doordat die te groot is .. miss leert die daardoor snel
Maarja het komt vanzelf joh! Houd de moed erin!

Buckje

Re: Jolly [shet] @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:18

Leuke foto´s ! Het ziet er leuk en mooi uit ondanks dat ze veel te diep loopt, maar daar word aan gewerkt. Leuk ponytje is jol hoor.

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:09

precies in zo'n korte periode heb je haar al erg leuk aan het lopen!

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:38

goh dat zie je niet vaak...een shet die netjes gereden wordt! daar kunnen een hoop een voorbeeld aan nemen!! ziet er keurig uit hoor!!!

Diana_Mabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:47

Hee nichtje!
daar hebben we jolly knollie weer
hij is ubercute

maessie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 13:10

Ah Jolly Jumper @ work! Ziet dr goed uit hoor! Btw Jolly is wel 100% shet, alleen wat groot uitgevallen. Ik ken verschillende shetten die dat hebben. (een vrouw hier in de buurt lest met zulke shetten, allemaal zuiver gefokt) Ga je ook met hem springen?? (ben benieuwd of ie zn naam eer aandoet haha)

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:10

echt mooi hé zie je idd niet vaak een shet die serieus loopt.

ik vraag me wel af hoe je het doet met die wintervacht, hij/ zij zal wel zweten van het rijden, hoe doe je dat?
gaat'ie op stal ofzo?

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 17:28

maessie schreef:
Ah Jolly Jumper @ work! Ziet dr goed uit hoor! Btw Jolly is wel 100% shet, alleen wat groot uitgevallen. Ik ken verschillende shetten die dat hebben. (een vrouw hier in de buurt lest met zulke shetten, allemaal zuiver gefokt) Ga je ook met hem springen?? (ben benieuwd of ie zn naam eer aandoet haha)

Ok nee dat wist ik niet vroeg ik me ook af Bedankt dan weet ik het nu
Ik ga niet met hem springen ... Dan verplaats ik mijn gewicht opde voorhand en vind dat niet eerlijk .. Ik maak af en toe wel een sprongetje hoor en hij doet het super!

HW & Cloverdale: Het is een hij Voor de rest bedankt

loveblacky schreef:
echt mooi hé zie je idd niet vaak een shet die serieus loopt.

ik vraag me wel af hoe je het doet met die wintervacht, hij/ zij zal wel zweten van het rijden, hoe doe je dat?
gaat'ie op stal ofzo?

Na het rijden staat die uit de wind met een zweetdeken op, maar hij heeft een hele goede condietie en hij zweet niet zo heel snel hoor!

Iedereen bedankt!

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:28

Kleine beestje doet echt zijn best!! Leuk hoor!

Nog even en je kan starten!

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:47

haha dank je

heel misschien gaan we in de zomer starten als we der alletwee klaar voor zijn en het geld ervoor is

IngridP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:56

Heel leuk shetje Ga zo door zou ik zeggen

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 23:15

Bedankt!
btw jij hebt ook een heel mooi shetje

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:02

jaaaaaaaa........... je moet gaan starten Als je dan hier in de buurt een keer start dan probeer ik te komen

celintjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:03

Hallo..
Hoezo ga je apyeren met een schetlander.. ik denk niet dat de beentjes daarvoor gemaakt zijn... En het lijkt wel of je de schet helemaal met dr hoofd op dr borst trekt.. niet echt een fijn gevoel lijkt mij! Pb me maar als je hier wat op terug te zeggen hebt..

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:05

Citaat:
ik denk niet dat de beentjes daarvoor gemaakt zijn...

Die van een KWPN-er wel dan ?

Citaat:

Quote van de TS:

Jolly loopt heet erg achter de teugel dus ik rijd veel met me been derachteraan, alleen hij loopt dus soms "in een krul"

Lezen is ook een vak apart

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 17:14

celintjuh schreef:
Hallo..
Hoezo ga je apyeren met een schetlander.. ik denk niet dat de beentjes daarvoor gemaakt zijn... En het lijkt wel of je de schet helemaal met dr hoofd op dr borst trekt.. niet echt een fijn gevoel lijkt mij! Pb me maar als je hier wat op terug te zeggen hebt..

Nee ik PB je niet .. Als jij van zulke opmerkingen maakt ga ik je niet PB' en dan neem jij maar de moeite om het te gaan lezen!

Zoals Liedje al zei .. Voor bijv. een KWPN'er zeker wel ..

En Shetlanders zijn volwaardige pony's! Ze zijn niet anders als andere pony's alleen iets kleiner maar dat maakt geen bal uit!

Tsjaa .. LEZEN! is ook belangrijk als je commentaar geeft

Liedje: dank je

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:15

Wat een stoere zeg
Je hebt hem lekker aan het lopen

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:23

Aaah, zo'n kleine bollie wollie in het groene knollenland! Ziet er netjes uit hoor!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:24

leuke shet hoor
ziet er goed uit

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 17:30

Dank jullie wel

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:46

geweldig joh! super, reed iedereen maar zo op een shet! dan waren opmarkingen als die van celintjuh er niet geweest!