ik zou ook opteren om je beugels een gaatje korter te maken, dan kruipen je onderbenen niet naar voren gaan, en je je hakken kan uitdrukken. (ik heb hetzelfde probleem, alleen vind ik de gaatjesknipper even niet
)je rijdt het paard zeker niet slecht, maar ze mag ietsje nageeflijker zijn, zo net dat knikje in de nek maken. Op bijna alle foto's loopt ze er net tegenaan. behalve op die foto waar er iemand anders opzit en die ene galopfoto. In training mag ze gerust wat ronder ingesteld zijn. Als ze zo hoog loopt, spant ze (voor het zicht) haar rug op, en dan kan je daar niet op zitten. Met het rond instellen gaat ze ook meer rugspieren ontwikkelen. (haar halsspieren zitten wel al mooi!)
Je teugels mogen ook wel wat korter, dan moet je je handen niet zo ver uit elkaar doen, of naar alle kanten toe bewegen

Veel succes!
Nodigt wel uit om te kijken, erg veel foto`s en ik vind het knap dat je ook alles zo plaatst. Normaliter weet je dan al dat je een hoop commentaar krijgt.
ik weet dat dit soort paarden (tuigers of met tuigerbloed) moeilijk te verzamelen zijn, en dan ook moeilijk bij elkaar te houden. en de ik-wil-in-drie-sprongen-over-de-lange-zijde-galop ken ik ook. Probeer inderdaad, zoals je zelf al overduidelijk aangeeft, iets aan je handen te doen, dan kom je er wel.