Silver de hamster @ springwork !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RZDLover

Re: Silver de hamster @ springwork !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:55

monsera schreef:
Ik vind dat je wel een beetje veel met de hoogte bezig bent Probeer eens een leuke lijntjes neer te zetten en goed te sturen en dan recht in het midden over de sprong heen.Let goed op je houding je gaat veel te ver naar voren met je boven lijf en daardoor gaan je benen veel te ver naar achtern om jezelf in evenwicht te houden.Let er op dat je je benen op zijn plaats houdt dan zal je ook minder met je bovenlichaam naar voren gaan.Lekker door oefenen jullie vinden het leuk om te doen.Ik vind jullie een leuke combinatie.

ga ik helemaal in mee !

superleuke pony trouwens!

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:03

Leuke foto's van een leuke combinatie! Je hebt zelf goed in de gaten wat je zwakke punten zijn, dus blijf daar lekker op oefenen.

di_Segno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:45

Hey leuke sil-foto's! Commentaar is idd al gegeven, ga zo door!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:57

Leuke foto`s yentl! Ga zo door gaan we de volgende ARK gewoon echt een prijs binnen slepen

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 22:47

Dankjulliewel!

@Monsera & RZDlover,
hoe kan je zien uit 1 of 2 topics dat ik alleen de hoogte in wil, want als ik de hoogte in wil zou ik de 1.20 wel nog een keer willen springen, en misschien wel hoger.
Ik heb al vermeld dat ik geen eens hoger ging omdat ik niet in de bak was, maar ach je mag het vinden he

Vandaag m`n nieuwe (kleinere) zadel getest met wat springen, zelfs mn vriendin die daar totaal niet op let viel het op, mijn benen blijven veel netter

Bedankt voor de leuke reacties

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:21

Ja selena, hopelijk is die de volgende keer niet zo onzeker
Verder nog iemand reactie/tips/commentaar??

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:59

Omdat je wel 4 keer in je bericht zegt dat je normaal veeeel hoger springt daarom vind ik dat je wat te veel met de hoogte bezig bent.Ik vind het persoonlijk veel leuker om een parcour foutloos door te komen en dan bedoelik niet dat ik er geen balken af gooi maar ik bedoel dat ik mijn pony mooi door de baan heen kan sturen hij niet de bochten afsnijd en mooi in het midden van de hindernis springt en in de goede galop land na de hindernis.het is niet moeilijk om over 1.20 heen te komen het wordpas moeilijk als je op de rest gaat letten.Veel succes verder het is echt een leuk ding.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:49

monsera schreef:
Omdat je wel 4 keer in je bericht zegt dat je normaal veeeel hoger springt daarom vind ik dat je wat te veel met de hoogte bezig bent.Ik vind het persoonlijk veel leuker om een parcour foutloos door te komen en dan bedoelik niet dat ik er geen balken af gooi maar ik bedoel dat ik mijn pony mooi door de baan heen kan sturen hij niet de bochten afsnijd en mooi in het midden van de hindernis springt en in de goede galop land na de hindernis.het is niet moeilijk om over 1.20 heen te komen het wordpas moeilijk als je op de rest gaat letten.Veel succes verder het is echt een leuk ding.

Dat rose slaat dus echt nergens op. Die pony is zelf amper aan 1.20. Dus het is wel degelijk héél moeilijk voor deze combinatie om over de 1.20 heen te komen.

Yentl ga lekker zo door ! Silver en jij zijn een hele leuke combi ! Let gewoon iets meer op je houding en dan is het perfect(maar je stoort hem niet )

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:14

Hej hej Yentl, 't ziet er leuk uit, maar rijd je daar nou met een normale broek, en gympies?? ( en ik mocht niet in mijn trainings broek rijden hé Nou, wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten ) Jaja, 't wordt een echte teddybeer, veel plezier met hem, hopelijk komt er nog eens een meeting

m_goodluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:25

ik vind het er goed uit zien! leuke pony is het... is scheren niets voor 'm?

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:59

Wat een ontzettend hippe pony! Hij lijkt sprekend op mijn eerste pony

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 15:39

@monsera, ik mag toch wel zeggen dat we normaal hoger springen, en dat dit niet echt wat is.
Met zo'n hoogte komen we het parcour NIET foutloos uit, hij heeft gewoon een beetje 'schijt' aan kleine balkjes, maar als wij een parcourtje van 80 / 90cm springen, dan concentreren we ons allebij (meer opelkaar) en is het parcourtje foutloos
Als ik (zó) met de hoogte bezig ben, zou ik wel gelijk verder als de 1.20 gaan hoor, en het is voor Silver (én my) een echte prestatie om daarover heen te komen

Vera bedankt, je haalt de woorden uit mn mond

@Nikki(jimmy), nou meid dan moet je maar nog een keer goed kijken en je ogen beter open doen
Ik heb een paardrijbroek aan, met (onglijbare )gympjes mét chaps, wie de bal kaatst, kan hem nét zo hard weer terug verwachten

m-goodluck, een streep zou wel wat zijn, maar meer ook niet hij staat nmlijk 24/7 buiten

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:06

lijkt alsof 't een normale broek is hoor, maar in ieder geval 't ziet er leuk uit;) jimmy is kreupel he :'( Echt zo erg, hij is waarschijnlijk getrapt op zijn voorbeen

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:09

whoooow !!! 1.20 met een pony van 1.24 zoooo netjes hoor!!!

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 19:16

Nikki, nee 'tis die paarse paardrijbroek
Wat lastig zeg van Jimman, geef hem maar een dikke knuf

@Narrator, dankjewel, ben ook erg trots op hem

(ook al zeggen sommige mensen dat 1.20 niks is )
(Lees stukje bovenaan)

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:30

Ik vind het een hele leuke pony, maar van mij mogen je beugels 2 of 3 gaten korten je komt met je benen niet mee en met je bovenlijf bijna kaarsrecht ruit je zadel. Ik denk dat je spring houding erg zal verbeteren als je je beugels beter op maat doet.

Succes verder

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:57

Heej Yentl !
ziet er goed uit hoor echt super hoor!
commetaar is al gegeven, dus dat ga ik niet meer doen!
maar nu nog hopen dat het op wedstrijden ook zo goed zal gaan he!
het is nu echt een schattig hamstertje echt schattig hoor!
maar ik zie je op de les wel weer of anders zondag op de wedstrijd he!!
doeiidoeii-x-x-x-Esmiralda en hoefjes emiel+whisper

Elisah1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:13

Hee yen..
ziet der leuk uit hoor
mijn paardje is ook al zoon hamster, echt zoon WOLLIE BOLLIE
We gaan snel keer het bos in hea

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 13:57

Dankjewel
Ja zou kijken of ik er nog wat gaatjes bij kan prikken

Heej Esmeralda!
Jij ook hier op bokt
Dankjewel voor je reactie

Hahah Elisah hijs zeker WOLLIE BOLLIE

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:00

creatief hoor met die emmertjes!
Ziet er leuk uit, succes verder

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:15

Ik vind dat het nogal enge hindernissen zijn, de pony kan zo langs de emmers komen, en je bent gelijk een paar maand verder voordat je weer kunt rijden, tenminste dan ga ik van het erge uit.

Verder is het een leuke pony

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:15

hmm ik denk dat het wel mee valt als ik vertel waar ik allemaal overheen ben gesprongen... Maar dat is ff off-topic!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 18:31

love_sander schreef:
Ik vind dat het nogal enge hindernissen zijn, de pony kan zo langs de emmers komen, en je bent gelijk een paar maand verder voordat je weer kunt rijden, tenminste dan ga ik van het erge uit.

Verder is het een leuke pony

Bij een gewone hindernis kan een pony er toch ook langs ? of ben ik nou gek geworden..

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 21:55

Nee vera je bent niet gek geworden
Ik vind het nergens op slaan, een pony kan toch net zó goed langs een normale hindernis glippen, vaak genoeg gezien.
Ik weet echt wel wat ik doe, als die er steeds langs heen zou springen zou ik dit ook niet eens durfen te springen, we hebben net zo goed 1.20 gesprongen met die emmers, en die sprong die ook gewoon.
Er kan altijd wat gebeuren, dus snap niet waarom je het op die emmers neemt

@Kelloriej, dankjewel, en idd altijd kan er wat gebeuren dus je heoft het niet op een bepaalde hindernis te pakken