monsera schreef:Ik vind dat je wel een beetje veel met de hoogte bezig bentProbeer eens een leuke lijntjes neer te zetten en goed te sturen en dan recht in het midden over de sprong heen.Let goed op je houding je gaat veel te ver naar voren met je boven lijf en daardoor gaan je benen veel te ver naar achtern om jezelf in evenwicht te houden.Let er op dat je je benen op zijn plaats houdt dan zal je ook minder met je bovenlichaam naar voren gaan.Lekker door oefenen jullie vinden het leuk om te doen.Ik vind jullie een leuke combinatie.
ga ik helemaal in mee !
superleuke pony trouwens!
Probeer eens een leuke lijntjes neer te zetten en goed te sturen en dan recht in het midden over de sprong heen.Let goed op je houding je gaat veel te ver naar voren met je boven lijf en daardoor gaan je benen veel te ver naar achtern om jezelf in evenwicht te houden.Let er op dat je je benen op zijn plaats houdt dan zal je ook minder met je bovenlichaam naar voren gaan.Lekker door oefenen jullie vinden het leuk om te doen.Ik vind jullie een leuke combinatie.
Commentaar is idd al gegeven, ga zo door!

( en ik mocht niet in mijn trainings broek rijden hé
) Jaja, 't wordt een echte teddybeer, veel plezier met hem, hopelijk komt er nog eens een meeting 

)
echt schattig hoor!