Dankjewel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChingYi schreef:ja dat klopt![]()
ok uhmm weet je misschien dan iets anders tegen vastzettende handen?kan ik dat eens gaan proberen
Lottew schreef:Sorry dat ik het zeg, maar gaat het er bij jullie nou serieus alleen om dat ie ' naar beneden komt? Doe jezelf en je pony een plezier en neem goed les...leer je veel meer van. Leuk om te zien dat je plezier in t rijden hebt, houden zo, maar het gaat echt niet alleen maar om ' naar beneden rijden'. En idd, een grondbalk zou handig zijn! Succes ermee
Citaat:Ik zou als ik jou was nooit de teugels losgooien voor de sprong. Je pony wordt niet meer tussen je handen opgesloten en kan zo gaan weigeren, haha niet echt een goed idee dus.
Kris25 schreef:Citaat:Ik zou als ik jou was nooit de teugels losgooien voor de sprong. Je pony wordt niet meer tussen je handen opgesloten en kan zo gaan weigeren, haha niet echt een goed idee dus.
Een paard of pony gaat juist weigeren als je hem geen ruimte geeft boven een hindernis en hij iedere keer in zijn mond getrokken word.
Zonder teugels over een laag sprongetje is lekker voor je (brave) pony en goed voor jouw zelfvertrouwen!
IndianRose schreef:Vind Chingyi nou niet het meest ideale persoon om les van te hebben
Maflinger schreef:Ik mis een grondbalk.