Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een cap gaat er zeker komen als hij door gaat met rijden, maar hij gaat in januari eerst 6 maanden naar Finland. Het heeft nu dus geen zin om er eentje aan te schaffen.
Als hij rijdt gaat Donja aan de longe en doet hij niets met de teugels. Ik wil dat hij eerst went aan het gevoel van de bewegingen van het paard en hoe zijn lijf daar op reageert. Hij denkt bijvoorbeeld dat hij heel erg stil zit terwijl zijn benen alle kanten op zwabberen. Nou ja, bij wijze van spreke dan. Voor hij zijn lijf een beetje onder controle heeft mag hij van mij niet aan de teugels komen. De foto's die je hier ziet zijn gemaakt aan het einde van zijn 'sessies', als hij meer ontspannen is en wat meer lef heeft. Dan gaat hij een paar rondjes los over de hoefslag en neemt hier en daar op mijn aanwijzingen een extra bochtje, voornamelijk met beenhulpen. Van de tijd dat hij er nu in totaal op gezeten heeft heeft hij nog geen kwartier de teugels in handen gehad. Vandaar dat we dus ook nog niet bezig geweest zijn met perfecte handhouding.
Het is wel een goed excuus om ook een keer die kant op te gaan. Misschien kunnen we daar wel een keer samen rijden.
Wind schreef:@ Fairie: als zn haar los is is het nog langer!

) Nja toeval, maar wees zuinig op hem

Dames, het ging hier om zijn rijkunsten. 
Wind schreef::D Dames, het ging hier om zijn rijkunsten.

!! hoor je niet vaak dat ze willen paardrijde
!
Stoer hoor, van hem! Doe je de groeten even?