Z1 dressuurpaard @ work tijdens les!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:10

ziet er goed uit
alleen op de laatste foto lijk je wat scheeft te zitten.
leuk paardje

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:59

ziet er goed uit hoor! Zeker voor een springruiter

Steph__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 10:04

Ja het naar voren zitten komt omdat ik mijn teugels vrij kort moet houden, en ik hem meestal rijd met een wat langere teugel en meer ontspannenheid..
Maar hoe je het ook went of keert, ik zit zowiezo te ver naar voren.. Ook met een ontspannen teugeltje..

Er zat nog geen springknopje op en in het begin ging het ook echt voor geen meter.. Maar de laatste paar keren zie ik dat het trainen wel geholpen heeft, heb laatst een mooi lijntje gesprongen (op 1.30) dus hij kan het wel..

Ik ben nog aan het twijfelen om er ook dressuur mee te gaan starten omdat het natuurlijk geweldig is om makkelijk de B door te rijden enzovoort.. (hij heeft alles al gehad, alleen mijn houding nog.. ) Dus dat moet te doen zijn.. Maar ik spring veel te graag, dus als ik moet kiezen.. Dan ga ik springen

Bedankt voor alle reacties!!

(Ga nog maar even door hoor )

dressagelady

Re: Z1 dressuurpaard @ work tijdens les!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 13:02

Hej Springmuts!
Wat gaaf die bandages, die had ik nog helemaal
niet gezien
Ziet er goed uit (as usual) ga zo door he
Kom snel wel weer een keertje langs!

xx

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:10

Bij wie les je?

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:23

Leuk hoor Maar de basis van springen is dressuur, als je geen goede houding hebt kan je een paard belemmeren bij het springen, dus vind ik het commentaar nergens op slaan van jezelf dat je geen dressuurprikkie bent, maar een springiemand

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:34

haha kun je toch altijd weer zien he de springruiters die een dressuurruiter willen nadoen, dat lukt ze niet haha erg leuk vind ik dat altijd je pakt ze er zo uit die ook springen dan heb je een hele andere houding als met springen, maar wel een heeel gaaf paard! mooie combi word dat wel.. Succes!

Steph__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 19:36

Ik snap wat je bedoelt.. Maar ik vind niet bepaald dat ik mijn paard belemmer hoor, maar dat kan aan mij liggen..

Barbara_m ik leg liever geen namen bloot op internet.. en daarnaast je kent haar vast niet..

Zoro, bedankt voor je leuke reactie.. Hier ben ik het dus helemaal mee eens.. Ik belemmer mijn paard niet, ik zit alleen niet in zo'n gedwongen houding van het dressuurzadel

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:49

Mooi hoor! Ik zou zeker ook eens dressuur starten, dat hoeft elkaar echt niet in de weg te zitten
Ik zou ook willen weten van wie je les hebt Per PB misschien?

Annemiekbram

Re: Z1 dressuurpaard @ work tijdens les!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:15

Ziet er netjes uit Steph!
Succes nog verder he, en ook met het springen!

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 23:26

Nee en dat vind ik altijd zo lachwekkend als een springruiter op een dressuurzadel zit, dan trekken ze nog de knieen op en zitten ze nog zo apart en dan zie je ze zitten van dit wil toch niet hahah erg mooi... ma om een mooie goeie Z combi te zijn moet je wel iets mooier in een dressuurhouding gaan zitten zul je iets meer je best moeten doen om een dressuurkakker te wezen

Steph__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 10:50

Whahaha het klopt helemaal wat je zegt Zoro.. Mijn paard is een Z paard, en ik heb ooit B wedstrijdje dressuur gereden voor m'n Wp (die ik wel in 1 keer had.. )

Maar je hebt helemaal gelijk, mijn dressuurhouding is bagger maar daarom vind ik niet dat ik mijn paard stoor (sammie_44) ..

Bedankt voor je leuke reactie..

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 12:05

Mooi paard. Commentaar is al gegeven

Steph__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 14:30

Danku mensen