Shetlander@work(veel!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

welmoedz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 16:54

Ramona_lief schreef:
Leuk shetje

idd is een staartriem geen overbodige luxe.. Ze zijn ook echt niet duur.
Die Nicole moet der benen wel meer naar achter leggen en der hakken uitdrukken. Ze hindert de pony nu namelijk met der benen zo naar voren

Ik vind het zadeltje niet te groot hoor, shetlanders hebben korte ruggetjes en als je der een "normaal" zadel (dus geen pinokkio) oplegt dan lijkt die al snel te groot En die Nicole past echt niet meer in een Pinokkio zadel, daar is ze veels te groot voor.

Voor de rest nog veel plezier met de shet!

weet jij wat staartriemen ongeveer kosten ?

window

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:45

Cinnepin schreef:
zadel ligt idd ver naar voren. maar als je hem verder naar achetern zou leggen ligt het op de kont dus ik denk dat het zadel wat te groot is!
Over de ruiter : Je benen liggen echt veels te ver naar voren, al vind ik je beugels wel goed zitten ( rijd zelf ook met lange beugels )

mee eens

Alexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:24

leuke foto's, tof paardje
Maar wat zijn we weer allemaal kritisch, zie ik die foto's denk ik: opzich niet zoveel mis mee, maar wat zullen 'ze' weer gaan zeggen(en dat ook vooral 50x herhalen) kinderachtig hoor. Staartriem is ook niet alles, en een shetlanderrug is kort en heeft dus weinig plaats om het zadel neer te leggen. Verder is het donders moeilijk om je benen stil te houden op zo'n wiebellige shetlander, laten we f reeel blijven...

amarinsjuh

Re: Shetlander@work(veel!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:14

Jemie is zeker een schattig paardje... @ sammiej en van dat zadel wist ik niet ben ernooit bij als er op jemie gereden wordt en vroeger reden ze altijd zonder zadel moeten ze nouw ook maar weer gaan doen!