Kelloriejj schreef:Ik vind de foto's niet echt grappig ofzo...
Gewoon leuk
tja dat kan he meningenverschillen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kelloriejj schreef:Ik vind de foto's niet echt grappig ofzo...
Gewoon leuk
Steph__ schreef:Kinderen die een jaar rijden en die dit springen ? Lijkt me sterk..
Maargoed.. De houdingen zijn niet geweldig maar dat geeft niks..Heb niet het idee dat het als stoorzender werkt op het paard..
Ziet er wel erg leuk uit..

tja...soms heb je van die momenten...
Kris25 schreef:Is het wel netjes om foto's van anderen op het internet te plaatsen? Als ik ergens een mislukte foto van mezelf zou tegen komen zou ik ook niet happy worden nl.... Het zijn wel leuke pony'tjes die er ondanks alles nog wel plezier in hebben!
haha Love_Siempre schreef:wel leuke foto's hoowrtja...soms heb je van die momenten...
maar dat dit hoog is voor mensen die een jaar rijden valt wel mee hoor...
ik reed ongeveer een jaar en toen sprong ik met mn verzorgpaard van toen
1,30 ongeveer...en een half jaar later 1,40...dus dat kan makkelijk...
maar die houding dat komt nog wel goed allemaal...
je bedoelt toch onze Mirette? 
die kon ook zo lekker onverwachts doen.. en dan vooral bij mij
ik wil naar rechts, zij naar links... en da gaat dus.. als ik er dan uiteindelijk maar afspring
haha da was echt vet, maar ook en hoge sprong 

!!! 
! Mar die foto's zet dr nie by, dan schaam ik me dood!

HengstAron schreef:He Jaimpjuh!!
Je zegt dat je pony's nooit goed uit komen
Maar wat dacht je wat je moet doen als je gaat springen?
Je moet zelf uit rekenen hoeveel galop sprongen er tussen zit of voor de sprong. En als je daar nog geen evaring hebt dan krijg je ook zulke foto's, zo belast je ook nog eens de rug van het paard. Er zijn ook paarden die het zelf uit rekenen maar z'n paard/ pony heb jij niet dus zou je het zelf moeten doen

HengstAron schreef:Dan heb je het hele paard geen eens onder controle