Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Mii_ schreef:Haha leuk dat je instructeur er ook even op ging
Die is ook leuk trouwens

Heleendje schreef:Hmmm, wat is er nou zo leuk aan dat de instructeur erop gaat? Jij moet op die pony leren rijden, hij is er om je dat te leren. Niet om even te laten zien hoe je een pony 'laat zakken'... Even showen dat het hem wel lukt? Ik snap ook wel dat ie het wil voelen, maar met jouw commentaar krijg ik toch zo'n idee van: als ie maar naar beneden loopt is het goed...![]()
Paardje is wel schattig hoor, daar gaat het niet om.
oakly schreef:Niet iedere kok kookt naar ieders mondje,....waarom is het zo verkeerd als een instructeur er eventjes op zit ???
Kan hij ook even voelen hoe het paard voelt en de ruiter kan het ook even vanaf de grond bekijken.
Ze doen alleen maar hun best om te helpen
Carolinef schreef:die Pieter, zou hij weten dat hij algemeen bekeken kan worden op bokt?
Heb het persoonlijk aan hem gevraagd of ik foto's van hem op Coen mocht plaatsen

shrOnatje schreef:Coentjuh: leuke pony,, mijn pony wilde ook nooit aan de teugel lopen. en de instuctrice wilde erop en die kreeg hem uiteindelijk wel een beetje naar beneden. maar als ik erop ging, het hoofd weer omhoog.
maar het lang aan mijn zadel, ze kon niet ontspannen en toen hebben we een ander zadel gekocht en toen ineens wilde ze wel naar beneden met zijn hoofd..
mischien ligt het wel aan het zadel dat hij niet echt wil zakken. want dat had ik ook.
het zadel kan drukken op de rug waardoor je pony zich niet goed kan ontspannen.
hoe oud is je pony??
(helaas!) Het zadel, denk ik niet dat het hieraan ligt. Het zit zo (heel verhaal)
ben bang dat ik hard aan het werk wordt gezet hihi 

en bedankt! MirandaFuego schreef:Heleendje schreef:Hmmm, wat is er nou zo leuk aan dat de instructeur erop gaat? Jij moet op die pony leren rijden, hij is er om je dat te leren. Niet om even te laten zien hoe je een pony 'laat zakken'... Even showen dat het hem wel lukt? Ik snap ook wel dat ie het wil voelen, maar met jouw commentaar krijg ik toch zo'n idee van: als ie maar naar beneden loopt is het goed...![]()
Paardje is wel schattig hoor, daar gaat het niet om.
Túúrlijk is het héél erg leuk als je instructeur erop gaat, dan kun je je paardje lekker zien lopen onder iemand die goed weet hoe het moet, is toch geweldig??
)
:D Plaats op bokt een foto van een redelijk leuke jongen die zelf ook rijdt en alle boktmeiden vinden m leuk
( ik ook hoor
)
Coentjuh schreef:MirandaFuego schreef:Túúrlijk is het héél erg leuk als je instructeur erop gaat, dan kun je je paardje lekker zien lopen onder iemand die goed weet hoe het moet, is toch geweldig??
Snap je reactie even niet MirandaFuego
ja dáárom geeft hij de les
hihi!

MirandaFuego schreef:Haha, nou ik bedoelde gewoon dat het ten eerste goed is om even te voelen voor je instructreur, maar....het is ook gewoon heel erg leuk om je paardje even mooi te zien lopen, toch, als je er zelf opzit kun je dat nooit zien! En meestal kan je instructeur hem ook wat mooier laten lopenja dáárom geeft hij de les
hihi!
Je hebt gelijk!