Instructeur op Coen Sharak in BabyBlue

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:00

Op het einde gaat het beter, maar omdat je zelf al meldt dat het niet vanzelf gaat (en het je instructeur ook veel moeite kost) zou ik toch het e.e.a. eens nakijken.
Zo zou ik je sperriem er wel weer aan doen. Het bit ligt dan net wat rustiger in de mond en zo kun je beter inwerken. Je hulpen komen dan beter door.
Ook kun je eens d.m.v. longeren om je paard wat ronder te krijgen. Zonder de last van iemand op zijn rug kan ie zich dan ontspannen.
Verder zou ik proberen om het paard uiteindelijk beter over de rug te laten lopen. Het ziet er vaak gespannen en strak uit, en de oorzaak ligt m.i. bij de rug. Oke, het kip of het ei verhaal :p maar o.a. door longeren kun je hier wel verbeteringin in krijgen. Ik zou zeggen, veel succes het is wel een leuke pony!

Jeaninee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:50

_Mii_ schreef:
Haha leuk dat je instructeur er ook even op ging
Die is ook leuk trouwens

Ja het blijft een prachtknol
Snapte je wel een beetje wat hij deed?
Hopelijk kun je het de volgende keer zelf

lekkerding op lekkerding

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 23:30

Heleendje schreef:
Hmmm, wat is er nou zo leuk aan dat de instructeur erop gaat? Jij moet op die pony leren rijden, hij is er om je dat te leren. Niet om even te laten zien hoe je een pony 'laat zakken'... Even showen dat het hem wel lukt? Ik snap ook wel dat ie het wil voelen, maar met jouw commentaar krijg ik toch zo'n idee van: als ie maar naar beneden loopt is het goed...
Paardje is wel schattig hoor, daar gaat het niet om.

Hallo ik weet niet waar deze reactie opslaat? Even showen dat het hem wel lukt, mensen waar slaat dit op? Kan ik dus echt niet tegen zulke reacties. Maar goed, sommige mensen!

oakly schreef:
Niet iedere kok kookt naar ieders mondje,....waarom is het zo verkeerd als een instructeur er eventjes op zit ???
Kan hij ook even voelen hoe het paard voelt en de ruiter kan het ook even vanaf de grond bekijken.
Ze doen alleen maar hun best om te helpen

Idd dat bedoel ik!

@ krissie1985; eigenwijs nee valt wel mee, maar hij heeft een apart karaktertje

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 23:33

Carolinef schreef:
die Pieter, zou hij weten dat hij algemeen bekeken kan worden op bokt?

Ja hoor Heb het persoonlijk aan hem gevraagd of ik foto's van hem op Coen mocht plaatsen

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 08:21

Wat een leuke pony..
Dat setje staat hem geweldig
Dat met die nek sterk maken heeft mijn verzorgpony Germaine ook..
Maar als je lekker oefent komt het vanzelf bij mij gaat het nu ook steeds better

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 08:52

vind het echt een gaaf beesie. Maar ik zou, als je dat nog niet hebt gedaan, toch ook ff naar de rug/hals laten kijken door bijvoorbeeld een osteopaat. Het kan je een hoop frustratie schelen. Je ziet het neit altijd van buitenaf. Maar het kan een hoop verlichting geven.

whisperramse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:22

oew, wat is je instructeur lekker
ik denk dat ik elke week 5 keer les zou nemen
vind het een zeer mooie pony ook, is lekker wit, kun je niet van de mijne zeggen

Toad

Re: Instructeur op Coen Sharak in BabyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:54

Hij heeft wel wat weg van een arabier. of is het een arabier

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 23:21

shrOnatje schreef:
Coentjuh: leuke pony,, mijn pony wilde ook nooit aan de teugel lopen. en de instuctrice wilde erop en die kreeg hem uiteindelijk wel een beetje naar beneden. maar als ik erop ging, het hoofd weer omhoog.
maar het lang aan mijn zadel, ze kon niet ontspannen en toen hebben we een ander zadel gekocht en toen ineens wilde ze wel naar beneden met zijn hoofd..

mischien ligt het wel aan het zadel dat hij niet echt wil zakken. want dat had ik ook.
het zadel kan drukken op de rug waardoor je pony zich niet goed kan ontspannen.
hoe oud is je pony??

Het is niet MIJN pony, het is een MANEGEPONY (helaas!) Het zadel, denk ik niet dat het hieraan ligt. Het zit zo (heel verhaal)

Eerst lag er een 1 of ander Hubertus VZ zadel op, die ligt nu op andere manegepony.
Ik rijd af en toe op Pagony Dressuurzadel, ligt op andere manegepony, dus rijd ik weinig meer op.
Nu ligt er op Coen een Wintec VZ zadel, bij al deze 3 de zadels reageert hij hetzelfde, dus denk niet dat het aan het zadel ligt..?

@ LovingTweety; ik heb er niet meer op gereden, mag morgen weer lekker lessen ben bang dat ik hard aan het werk wordt gezet hihi

@ Toad; Arabiertje ja

Zo heb ik nu iedereen gehad? Poeh veel reacties, leuk en bedankt!

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 23:47

MirandaFuego schreef:
Heleendje schreef:
Hmmm, wat is er nou zo leuk aan dat de instructeur erop gaat? Jij moet op die pony leren rijden, hij is er om je dat te leren. Niet om even te laten zien hoe je een pony 'laat zakken'... Even showen dat het hem wel lukt? Ik snap ook wel dat ie het wil voelen, maar met jouw commentaar krijg ik toch zo'n idee van: als ie maar naar beneden loopt is het goed...
Paardje is wel schattig hoor, daar gaat het niet om.

Túúrlijk is het héél erg leuk als je instructeur erop gaat, dan kun je je paardje lekker zien lopen onder iemand die goed weet hoe het moet, is toch geweldig??

Snap je reactie even niet MirandaFuego

wemkelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 11:03

Mijn instructrice is ook een keer op stynke gegaan. Daar ben ik heel blij om, want stynke lijkt een heel makkelijk paardje om op te rijden vanaf de grond en dat dacht mijn instructrice ook. Zij ging er op en kwam er achter dat stynke helemaal niet zo makkelijk is.

Ik vind het goed dat instructeurs wel eens op een paardje gaan om even te zien hoe het is.

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:56

Wat een leuke pony!
normaal houd ik niet zo van schimmeltjes, maar deze vind ik echt leuk
(en die instructeur is ook wel een lekkerding )

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 01:24

Goh ik dacht altijd dat Coen van jou was joh.
Leuk beestje (nog steeds)

Maar heb na verschillende keren gekeken te hebben nog niet ontdekt wat er dan zo lekker is aan je instructeur

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 01:50

Wat een leuk ponybeest,en leuk setje ook, Coen is best wel een sjiek ding op het einde.
Blijf het wel een gespannen beeld vinden, ondanks dat hi jwat begint af te buigen. Hij zit naar mijn mening nog te veel de kaak in de hals te proppen.

En Sily, ik deel je mening, ik wordt ook niet warm of koud van die instructeur....

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:48

wat een rust straalt er van die instructeur uit zeg, dat viel me op.

hij gaat erop zitten, handen ontspannen, en een paar foto's later loopt je pony een stuk beter.

leuke instructeur

Mloes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:37

Hahah mensen het gaat om de pony niet om de instructeur :D Plaats op bokt een foto van een redelijk leuke jongen die zelf ook rijdt en alle boktmeiden vinden m leuk ( ik ook hoor )

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 16:51

hihihi.. hij leest wel mee hier he

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:56

Coentjuh schreef:
MirandaFuego schreef:
Túúrlijk is het héél erg leuk als je instructeur erop gaat, dan kun je je paardje lekker zien lopen onder iemand die goed weet hoe het moet, is toch geweldig??

Snap je reactie even niet MirandaFuego

Haha, nou ik bedoelde gewoon dat het ten eerste goed is om even te voelen voor je instructreur, maar....het is ook gewoon heel erg leuk om je paardje even mooi te zien lopen, toch, als je er zelf opzit kun je dat nooit zien! En meestal kan je instructeur hem ook wat mooier laten lopen ja dáárom geeft hij de les hihi!
Maar ik vind hem absoluut geen lekker ding (je instructeur) en die meiden op bokt zien alleen maar een man en slaan helemaal op hol!?Hij heeft schimmel tussen zijn benen
Geef mij Coentjuh maar!
[/quote]
[/quote]

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 16:59

MirandaFuego schreef:
Haha, nou ik bedoelde gewoon dat het ten eerste goed is om even te voelen voor je instructreur, maar....het is ook gewoon heel erg leuk om je paardje even mooi te zien lopen, toch, als je er zelf opzit kun je dat nooit zien! En meestal kan je instructeur hem ook wat mooier laten lopen ja dáárom geeft hij de les hihi!

Oke ik snap hem Je hebt gelijk!