Billy en Kiwiko @ Tyrza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 12:39

leuk paard!

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:25

Zo te zien hadden jullie goed schik

Wat mij wel opviel: Normaal gesproken zie ik jou op foto's altijd wat ver uit het zadel komen met lichtrijden, daar heb je op tuug-Bil helemaal veel last van lijkt het

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:14

hihihi ik werd echt alle kanten opgeslingerd vooral als hij een beetje doordraaft dan gooit ie zooooo hooooog op

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:30

Bas17 schreef:
@ Billy: je zit als een zoutzak op dat paard en ik heb er helemaal niks mee. Als ik Tyrza was had ik jou een flinke schop onder je kont gegeven en je harder aan het werk gezet. Dit is dus helemaal niks, met zo'n houding zul je het nooit ver gaan schoppen. Sorry dat ik zo uit de hoek moet komen maar zoals jij op dat paard zit is gewoon belachelijk.

Hmm als ik heel eerlijk ben vind ik het er ook niet supernetjes uitzien maar dat kunnen ook momentopnames zijn......
Kiwiko is toch ook instructrice? Dan zou zij juist moeten laten zien hoe het moet!

Roselie

Re: Billy en Kiwiko @ Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:10

Ik was er zelf bij hoor...ik reed en rijd op de fjord en ik heb zelf gezien dat Kim goed kan rijden.
En ze reed pas voor de 2 keer op Billy hoor..en ook niet een van de makkeijkste....

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 19:26

Ik heb zelf geen last van hoog opgooien, maar als je er voor de 2ekeer opzit, beweegt hij behoorlijk hoog.
Vandaar dat het er misschien minder netjes uitziet, dat heeft niks te maken met instructrice zijn of niet.
Niet iedereen is de beweging van een volle tuiger gewend

Bas17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:09

Billy schreef:
Ik heb zelf geen last van hoog opgooien, maar als je er voor de 2ekeer opzit, beweegt hij behoorlijk hoog.
Vandaar dat het er misschien minder netjes uitziet, dat heeft niks te maken met instructrice zijn of niet.
Niet iedereen is de beweging van een volle tuiger gewend

Ik laat verder buiten beschouwing wie er nou op dat paard zit en dat interesseert me ook niet zo, maar als het waar is dat er een instructrice aan het rijden is op de foto dan is zij een belediging voor elke instructrice in Nederland, kunnen we dan voortaan de instructeurs niet meer vertrouwen?

Tessebes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:32

Zolang jij nog steeds op 0 nuttige posts staat Bas17, zullen we jouw mening maar niet serieus nemen.

Daargelaten of Kim er al dan niet fatsoenlijk op zit, weet bijna iedereen dat een instructrice niets meer hoeft te kunnen doen dan instructie duidelijk en goed over te brengen en ik weet toevallig uit ervaring dat Kim dat heel goed kan.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:59

Topaas schreef:
Bas17 schreef:
@ Billy: je zit als een zoutzak op dat paard en ik heb er helemaal niks mee. Als ik Tyrza was had ik jou een flinke schop onder je kont gegeven en je harder aan het werk gezet. Dit is dus helemaal niks, met zo'n houding zul je het nooit ver gaan schoppen. Sorry dat ik zo uit de hoek moet komen maar zoals jij op dat paard zit is gewoon belachelijk.

Hmm als ik heel eerlijk ben vind ik het er ook niet supernetjes uitzien maar dat kunnen ook momentopnames zijn......
Kiwiko is toch ook instructrice? Dan zou zij juist moeten laten zien hoe het moet!

en wie denken jullie wel niet dat jullie zijn om dit zo te beoordelen?

Bas ik zie dat jij in meedere topics zo dom uit de hoek kan komen. ga ergens anders commentaar leveren. Als je iemand zo kunt afzeiken, zet dan eens foto's van jezelf op bokt!

kunnen we jou ook eens 'keuren'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:04

Citaat:
enne awnzjuhlaah of tot wat je je toch al verkrachte naam dan ook hebt verkracht ehmm geilen is niet echt het juiste woord. als je even wat van mijn commentaar hebt gelezen kwam je erachter dat ik sommige foto's hier nou niet echt geil vind. maar misschien dat jouw breezahvriendje wel geil word van een plaatje van een hoofd van een meisje ofzo? ikke niet in elk geval.

dit is wat onze vriend bas normaal gesproken te melden heeft. kan alleen maar topics verpesten zodat er een slotje opkomt...

leuk is dat...

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:20

ach ik veeg mn reet af met basjes vind het ook helemaal niet erg, eigenlijk vind ik het wel grappig

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:23

Haha ik lach me dood hier.

Kim, je bent een belediging voor de paardensport.
*klinkt echt niet.

Kim, je bent een compliment voor de paardensport.
*dat klinkt al beter.
Gebrek aan respect?
Bas17, plaats eens foto's van jezelf op een paard als Billy, dan kunnen wij eens oordelen, en denk dan niet dat we netjes blijven, want ik kan een behoorlijke bitch zijn.
Kim kan hartstikke goed rijden, en Billy is volgens mij niet een van de makkelijksten.
Dussuh, Bas, zullen we een wedje maken?

Ik heb gesproken.

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:34

Aan Bas z'n berichtenaantal te zien heeft 'ie nog geen nuttige posts geplaatst, dus dat zal ook iets zeggen over de serieusheid van zijn posts.
Ik vind het er goed uitzien hoor Kim, zo'n Billy-beest is vast niet makkelijk te rijden .

Basje: Bokt is er niet om mensen te zieken, als je niks anders te doen hebt, ga dan de bloemen water geven of het gras maaien, of de hond uitlaten of whatever, maar ga je niet zo op andere mensen afreageren .

*TeM't

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 23:06

Billy is absoluut niet makkelijk te rijden. Hij geeft hoog op, en hij heeft ook nog eens een behoorlijk ego. Hij houdt er niet van als er iemand anders op zn rug zit, en die wil die graag even uitproberen. Alle complimenten voor Kim dus.
En Basje heeft toch geen verstand van paarden:
Bas17 schreef:
Ik rijd geen paard ik ken geen paard en ik heb geen paard en ik zie geen paard,

Dus waar maken we ons druk over he

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:08

ik vinde foto's by de weg, erg goed uit zien!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:09

Billy schreef:
Billy is absoluut niet makkelijk te rijden. Hij geeft hoog op, en hij heeft ook nog eens een behoorlijk ego. Hij houdt er niet van als er iemand anders op zn rug zit, en die wil die graag even uitproberen. Alle complimenten voor Kim dus.
En Basje heeft toch geen verstand van paarden:
Bas17 schreef:
Ik rijd geen paard ik ken geen paard en ik heb geen paard en ik zie geen paard,

Dus waar maken we ons druk over he

Haha dat lees ik nu pas.
Commentaar geven als je het zelf níet kunt, dát is pas rottig.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:20

ach ik heb genoten, Billy heeft zijn beste hoefje voorgezet en vond me aardig genoeg om even een knuf te halen voor ik wegging...... (en dat paard is echt heel eenkennig

Afbeelding Dit was zijn blik toen ik na een les twee weken geleden een keer opstapte om effe kennis te maken.........

Dus ik ben blij, ik ben happy dat het paard het toch heeft willen doen.

Zaterdag heb ik er even opgezeten om echt even te gaan rijden, en de eerste keer dat ik er een spoortje inzette omdat hij iets doordramde..... sprong die alle kanten op behalve de goedde

Ik vind het een fijn paard, heel, heel eerlijk lief dier........ grote mond maar hart van goud!

BarbaLala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:36

amen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:38

Ach, die 17 achter zijn/haar naam staat ongetwijfeld voor het IQ van deze persoon

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:39

vage mensjes
ik vind het er helemaal niet zo slecht uit zien

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:29

ik zelf eerlijk gezegd .............. ik vind het er niet echt heel best uitzien maar ik weet wel dat zowel paard als ik het echt stukken heel heel moeilijk hebben gehad......... maar we hebben het gered, en in iedergeval mijn doelstelling (het dalen in de hals) op momenten wel gehaald

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:22

Bas has left the building
( viewtopic.php?f=25&t=398308 )

Kim, ik vind het er best aardig uitzien
Niet zozeer in de vorm van 'netjes' maar wel functioneel.
Billy lijkt me ook helemaal geen makkelijk paard om op te rijden als je er niet aan gewend bent, alleen al vanwege z'n manier van lopen.
Als nieuwkomer zul je daar vast aan moeten wennen en ik kan me heel goed voorstellen dat je de eerste keer alle kanten op stuitert
Op zo'n moment ben je volgens mij gewoon blij dat je kunt blijven zitten (min of meer dan ) en dat je aan een onderdeel kunt werken.

Volgens mij is op de laatste foto's prima te zien waar je mee bezig bent, nl. het lager instellen en het meer over de rug rijden.
Dat lukt zo te zien best aardig, 't is in elk geval een mooi begin

Komt er nog een vervolg, of was dit tweemalig?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:01

We zullen hem missen

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:24

KiWiKo schreef:
We zullen hem missen

bij het rijden op zaterdag zat hij super lekker, maar daar is de bak enorm zwaar echt ze zakken tot de kogels weg op sommige stukken, dus dan ligt het tempo heel laag En worden er veel kortere passen gemaakt en DAT zit wel : D

maar bij Tyrza is de bodem heel goed, en wordt er nogal aan de basis gewerkt, dus impuls, basisgang in draf en tempo. Tja en dan gaat zo een paard fijn ruim lopen Ik kan dan niet anders als meegaan in zn beweging :D en DAT zit niet althans ik ben rijkunstig niet goed genoeg om dan ook netjes te blijven zitten....... netjes zitten is toch al moeilijk voor me

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 10:25

In principe was dit tweemalig.
Ik leen Bill niet erg graag uit, hij vindt het niet leuk, en ik eigenlijk ook niet