Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vooral als hij een beetje doordraaft dan gooit ie zooooo hooooog op
Bas17 schreef:@ Billy: je zit als een zoutzak op dat paard en ik heb er helemaal niks mee. Als ik Tyrza was had ik jou een flinke schop onder je kont gegeven en je harder aan het werk gezet. Dit is dus helemaal niks, met zo'n houding zul je het nooit ver gaan schoppen. Sorry dat ik zo uit de hoek moet komen maar zoals jij op dat paard zit is gewoon belachelijk.

Billy schreef:Ik heb zelf geen last van hoog opgooien, maar als je er voor de 2ekeer opzit, beweegt hij behoorlijk hoog.
Vandaar dat het er misschien minder netjes uitziet, dat heeft niks te maken met instructrice zijn of niet.
Niet iedereen is de beweging van een volle tuiger gewend

Topaas schreef:Bas17 schreef:@ Billy: je zit als een zoutzak op dat paard en ik heb er helemaal niks mee. Als ik Tyrza was had ik jou een flinke schop onder je kont gegeven en je harder aan het werk gezet. Dit is dus helemaal niks, met zo'n houding zul je het nooit ver gaan schoppen. Sorry dat ik zo uit de hoek moet komen maar zoals jij op dat paard zit is gewoon belachelijk.
Hmm als ik heel eerlijk ben vind ik het er ook niet supernetjes uitzien maar dat kunnen ook momentopnames zijn......
Kiwiko is toch ook instructrice? Dan zou zij juist moeten laten zien hoe het moet!
Citaat:enne awnzjuhlaah of tot wat je je toch al verkrachte naam dan ook hebt verkracht ehmm geilen is niet echt het juiste woord. als je even wat van mijn commentaar hebt gelezen kwam je erachter dat ik sommige foto's hier nou niet echt geil vind. maar misschien dat jouw breezahvriendje wel geil word van een plaatje van een hoofd van een meisje ofzo? ikke niet in elk geval.
vind het ook helemaal niet erg, eigenlijk vind ik het wel grappig

.
.Bas17 schreef:Ik rijd geen paard ik ken geen paard en ik heb geen paard en ik zie geen paard,
Billy schreef:Billy is absoluut niet makkelijk te rijden. Hij geeft hoog op, en hij heeft ook nog eens een behoorlijk ego. Hij houdt er niet van als er iemand anders op zn rug zit, en die wil die graag even uitproberen. Alle complimenten voor Kim dus.
En Basje heeft toch geen verstand van paarden:Bas17 schreef:Ik rijd geen paard ik ken geen paard en ik heb geen paard en ik zie geen paard,
Dus waar maken we ons druk over he

maar ik weet wel dat zowel paard als ik het echt stukken heel heel moeilijk hebben gehad......... maar we hebben het gered, en in iedergeval mijn doelstelling (het dalen in de hals) op momenten wel gehaald

) en dat je aan een onderdeel kunt werken.
KiWiKo schreef:We zullen hem missen![]()
![]()
en DAT zit wel
: D
Ik kan dan niet anders als meegaan in zn beweging
:D en DAT zit niet
althans ik ben rijkunstig niet goed genoeg om dan ook netjes te blijven zitten....... netjes zitten is toch al moeilijk voor me