Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
onley schreef:marleendv_88 schreef:Wat een gaaf setje zeg!
Die kleur wil ik ook kopen voor de Fjord...weet alleen niet of dat gaat staan
Ziet er netjes uit hoor rijden....leuk paard
tuurlijk staat dat
en op een schimmel ookik vind het een super setje
maar geloof alleen niet zo dat je M2 rijd want volgens mij loopt mijn 3,5 jarige nog beterover de rug heen
en ja vooral je sporen wat hoger doenen er lekker mee prikken
. Het enige wat gezegd wordt, is dat DEZE FOTO'S niet het beeld geven van een M combi. En daar ben ik het wel mee eens. Dan kan je wel met startlijsten aan komen om te ' bewijzen' dat je M2 start maar dat is het punt toch helemaal niet? Mensen oordelen gewoon op wat ze zien, ik wil best van je aannemen dat jullie het goed doen in het M2, maar van deze foto's het niet af te zien. Klaar
.
Tiessie schreef::D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe met je mee!
Tooske schreef:Ja dat zal ik doen! Ik had nog andere foto's maar die kreeg ik niet geupload idd wel jammer..
Tooske schreef:Haha weet je wel waar je over praat? Ik heb altijd heel weinig beenhulp nodig.. Ga maar eens een keerwendig rijden kijken of je het dan snapt?
liza van loon schreef:Je hebt gewoon totaal geen aanleuning, je teugel hangt op de laatste foto ook in een boogje. Maarja als jij zegt dat ie in de proef goed loopt, anders haal je ook geen 3 wpen.
patos schreef:liza van loon schreef:Je hebt gewoon totaal geen aanleuning, je teugel hangt op de laatste foto ook in een boogje. Maarja als jij zegt dat ie in de proef goed loopt, anders haal je ook geen 3 wpen.
Ligt eraan hoelang je erover doet om ze bij elkaar te sprokkelen, Sinterklazen zitten er altijd wel tussen

Angeliek schreef:
Ja.. maar dan moet je alleen maar 1 keer in het jaar op concours; 5 December...
! Veel succes met je wedstrijden!