Les met Nobles (M2) in nieuw setje!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:04

Je hebt gewoon totaal geen aanleuning, je teugel hangt op de laatste foto ook in een boogje. Maarja als jij zegt dat ie in de proef goed loopt, anders haal je ook geen 3 wpen.

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 00:08

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:11

We geloven je wel dat je M2 bent...alleen zo ziet het er niet op de foto's uit.

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 00:11

onley schreef:
marleendv_88 schreef:
Wat een gaaf setje zeg!
Die kleur wil ik ook kopen voor de Fjord...weet alleen niet of dat gaat staan

Ziet er netjes uit hoor rijden....leuk paard

tuurlijk staat dat
en op een schimmel ook ik vind het een super setje

maar geloof alleen niet zo dat je M2 rijd want volgens mij loopt mijn 3,5 jarige nog beter over de rug heen
en ja vooral je sporen wat hoger doen en er lekker mee prikken

Haha weet je wel waar je over praat? Ik heb altijd heel weinig beenhulp nodig.. Ga maar eens een keerwendig rijden kijken of je het dan snapt?

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:22

Als je zo weinig beenhulp nodig hebt, waarom drijf je dan niet gewoon met je kuiten inplaats van die sporen er in te steken??

Vala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 11:19

Ach gut toch, ik dacht dat horses at work gewoon voor de leuk was, fotootjes kijken enzo??
Blijkt het ineens een topic te zijn waarin allerlei Anky's en Tinekes vanf een foto(!) kunnen beoordelen of je paard wel goed loopt en zijn klassering waardig is.
Ik ga ook gauw een foto plaatsen want ik wil ook zulk magisch commentaar!!!!

Hee lieve Shaartje, je hebt gelukkig weer veel geleerd van al die ervaringsdeskundigen, voortaan bedenk je je wel een keer voordat je je nieuwe setje laat zien op Bokt!!!

Succes meid zaterdag, ik kom wel even kijken of je rechtop zit, of Noppie door de hals is enne, slijp je sporen even dan heeft het meer zin als je ze er in steekt he!!!!

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 11:33

Ik denk dat dit echt niet zo beste momentopnames zijn. Toch denk ik wel dat de aanleuning een niet zo sterk punt is van jullie als combinatie. Nou heb je echt net de pech momentjes denk ik, maar probeer wat meer verbinding te gaan maken. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet, verder vind ik het grote onzin dat mensen dat commentaar van jij bent niet M2 waardig gaan plaatsen.

grassie

Re: Les met Nobles (M2) in nieuw setje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 11:37

God wat zijn we weer lichtgeraakt.. Ik erger me op HAW meestal meer aan de beledigde TS dan aan het commentaar . Het enige wat gezegd wordt, is dat DEZE FOTO'S niet het beeld geven van een M combi. En daar ben ik het wel mee eens. Dan kan je wel met startlijsten aan komen om te ' bewijzen' dat je M2 start maar dat is het punt toch helemaal niet? Mensen oordelen gewoon op wat ze zien, ik wil best van je aannemen dat jullie het goed doen in het M2, maar van deze foto's het niet af te zien. Klaar .

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 11:39

Eigenlijk moet ik hier erg om lachen allemaal.
Maar goed laat ik dan maar niet zeggen dat zijn aanleunig juist een heel sterk punt is..

( chips had me al niet meer voorgenomen om te reageren maar goed laatste keer dan!)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 11:45

Ik doe met je mee!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 11:51

Tiessie schreef:
:D
Ik doe met je mee!

Hee caro ik moet trouwens s'avonds zaterdag maar dat had je vast op de startlijst al wel gezien!

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:05

Ik zeg ook niet dat jij niet M2 start. Dat weet jij beter dan ik. Ik heb alleen gezegd dat ik het op deze foto's er niet echt zie 'uitkomen' en dat is een beetje jammer. Mischien moet je in dit topic nog wat andere trainingsfoto's neerzetten! Wie weet geeft dat een heel ander beeld

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 13:15

Ja dat zal ik doen! Ik had nog andere foto's maar die kreeg ik niet geupload idd wel jammer..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:19

Tooske schreef:
Ja dat zal ik doen! Ik had nog andere foto's maar die kreeg ik niet geupload idd wel jammer..

Is idd jammer, je link doet hettrouwens niet, ik ben ook benieuwd naar betere foto's.

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 13:24

Als het goed is komen die vanmiddag

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:02

Bovenin en opgericht bedoeld men: Oprichting met een iets open aanleuning. Dus het neusje iet voor de loodlijn een een aangespannen bovenlijn.

Dit noem ik geen aanleuning of bovenin. Bovenin is hij wel, maar maar er is helemaal geen aanspanning te zien.
Je zit ook een beetje overdreven mee, dat is goed te zien in de 'schouderbinnenwaarts in galop'. En je zit een beetje in elkaar.

Jammer, want het is een erg leuk paard. Succes verder.

NickyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:08

Leuk setje....

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:09

Tooske schreef:
Haha weet je wel waar je over praat? Ik heb altijd heel weinig beenhulp nodig.. Ga maar eens een keerwendig rijden kijken of je het dan snapt?

Ik vraag me af of jij het snapt...

Nou, ik moet zeggen: Ik rij mijn keertwendingen niet met een afgestoken been... Binnenbeen in de keertwending zorgt ervoor dat hij hem niet te klein maakt, en zorgt ervoor dat ie niet in 1 keer pats door de schouder heen valt, met als gevolg dat ie in één keer zn keertwending door draait.

Afgestoken been is trouwens NOOIT goed!

(En dat je weinig beenhulp nodig hebt zie ik wel aan je schouderbinnenwaarts, en je keertwending )

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:18

liza van loon schreef:
Je hebt gewoon totaal geen aanleuning, je teugel hangt op de laatste foto ook in een boogje. Maarja als jij zegt dat ie in de proef goed loopt, anders haal je ook geen 3 wpen.

Ligt eraan hoelang je erover doet om ze bij elkaar te sprokkelen, Sinterklazen zitten er altijd wel tussen

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:21

patos schreef:
liza van loon schreef:

Ligt eraan hoelang je erover doet om ze bij elkaar te sprokkelen, Sinterklazen zitten er altijd wel tussen

Ja.. maar dan moet je alleen maar 1 keer in het jaar op concours; 5 December...

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 14:23

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:29

Ach gut toch, ik dacht dat horses at work gewoon voor de leuk was, fotootjes kijken enzo??
Blijkt het ineens een topic te zijn waarin allerlei Anky's en Tinekes vanf een foto(!) kunnen beoordelen of je paard wel goed loopt en zijn klassering waardig is.
Ik ga ook gauw een foto plaatsen want ik wil ook zulk magisch commentaar!!!!

Hee lieve Shaartje, je hebt gelukkig weer veel geleerd van al die ervaringsdeskundigen, voortaan bedenk je je wel een keer voordat je je nieuwe setje laat zien op Bokt!!!

Succes meid zaterdag, ik kom wel even kijken of je rechtop zit, of Noppie door de hals is enne, slijp je sporen even dan heeft het meer zin als je ze er in steekt he!!!!
HAHAHAHAH !! Ik ben het met Tiessie eens. Goed gezegd hoor

En ik vind het een super setje hoor! staat je paard goed! Enne als ze hier al zo moeilijk over doren, ga ik mooi geen rijfoto's van mij plaatsen

Veel succes met de wedstrijd Tooske!!

groetjes Naomi

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 14:31

Dankje.. dankje haha nee tis niet snel goed nee...

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:31

Angeliek schreef:

Ja.. maar dan moet je alleen maar 1 keer in het jaar op concours; 5 December...

Dus TS, je weet wat je te doen staat!

Nee, nu even serieus. Ik ga helaas ook mee met veel andere posts, het plaatje is nog lang niet zoals het hoort te zijn. En ik weet dat dit een momentopname is, maar dat is een proef voor de jury immers ook. Je aanleuning is op geen van de foto's zoals deze hoort te zijn, dus vraag ik me af hoe je dat een sterk punt kunt noemen. Ook jouw redenatie omtrent de keertwending gaat bij mij in ieder geval niet op. En nog even een positief deel van deze post; vind dat je een erg leuk paard hebt!

BeLoVeD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:32

Wat een gaaf setje en een mooi paard! Probeer alleen recht boven de massa te blijven zitten. Ik zie op verscheidene foto's dat je gaat 'verzitten' bij een bepaalde oefening. Doe het zelf ook wel eens, maar goed is het niet ! Veel succes met je wedstrijden!