Eindelijk Illuster (v. Ulft) @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Eindelijk Illuster (v. Ulft) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:32

Anneke schreef:

@ Larslover: Bedoel je met rijjasje? Ik heb toen een tip gekregen van Tyrza hier op bokt, kijk elke keer recht omhoog de lucht in, dan ga je automatisch je rug recht zetten.
Ik heb elke week minimaal 1x 3 kwartier les, en daar steek ik veel van op, moet nog aan zoveel dingen werken! Dab zouden spiegels erg handig zijn als soort van geheugensteuntje

Jep, ik rijd zo nu en dan een wedstrijdje en ben dan keurig in tenue. Op de 1 of andere manier helpt dat dus. Zal er in de les alleen wel gek op aangekeken worden, denk ik zo, dus houd het daar maar gewoon bij een trui
Dat in de lucht kijken werkt idd! Ik probeer ook zoveel mogelijk om me heen te kijken om maar te voorkomen dat ik in elkaar zak. Maar ja, dan moet je weer opletten dat je niet teveel met je hele lichaam om je heen gaat kijken. Het valt echt niet mee dat paardrijden

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:19

[quote="Anneke"]@ Elena: Dat klopt wel ja,
al moet ik dat wel doen tijdens het losrijden, veel inbuigen, voltes rijden, slangenvoltes, om hem 'gummi'te maken
Al geef ik eerlijk toe dat ik moet opassen dat ik daar geen 'tic'van moet maken, en dat het hele uur doe bij wijze van spreken.
quote]

ja ik snap dat je je PAARD ( ) moet losrijden, dat kan ook wel door veel voltes enzo te rijden. maar hierbij hoef je niet zoveel stelling te vragen dat je paard uit balans raakt..snap je?

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 19:33

Elena, dat lijkt mischien op de foto, maar dat is absoluut niet zo. Dat weet ik zeker

jettiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:00

wat een grappig paardje hij lijkt wel op mijne btje:D dies ook van ulft..
groetjess..

Preddy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:32

Ohhh wat een lekker ding is het toch he Ik kom m snel even reallife bewonderen, ik pb je nog!!