Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hasten schreef:mss als je gewoon probeert wat meer overgangen te maken.. en dus niet meteen met sporen dr in rammen nee, dat jullie dat doen okee, maar ik zou toch eerst een Gewone manier zoeken om je paard door te laten lopen.

Franciska15 schreef:hasten schreef:mss als je gewoon probeert wat meer overgangen te maken.. en dus niet meteen met sporen dr in rammen nee, dat jullie dat doen okee, maar ik zou toch eerst een Gewone manier zoeken om je paard door te laten lopen.
wie heb jij in vredesnaam horen zeggen over sporen erin rammen?
egt een mutsiejj. ook met galop valt ze er dus steeds weer uit zonder been.
marleen_usar schreef:Het paard heeft duidelijk geen zin om te lopen mijn paard was ook altijd heel sloom, ik ben toen met sporen en zweep gaan rijden.De sporen laat ik nu weg de zweep is nu voldoende.Ik zou juist gaan kijken waarom het paard geen zin heeft om te lopen.Is er in zijn/haar woonsituatie iets veranderd waardoor het paard minder plezier heeft in het lopen? En met sporen rijden vind ik ook niks mee mee hoor maar dan alleen als je alles al hebt geprobeerd.
runningkawa schreef:Er bestaan nu ook nog pittige paarden, die zo van alles vliegen
En hele rustige koele paarden.
Die laatste zijn wel aan het been te krijgen, maar daar moet je als ruiter dan heel consequent in zijn.
1x perongeluk toegeven, is weer 10 keer geen reactie.
je kunt je dus ook afvragen of dit paard wel past bij de dingen die jij graag wilt.

was je dat vergeten ?:o dat IS een dressuurruiter
)... heel consequent blijven en dan lukt het wel! één keer been betekent doorlopen, zo niet? tikje op de plek van je been even bij. Pas als je paard het dan ook vertikt kan je op de kont een tik geven.
)Maarjah;.. zo is igaat:s_Suus_ schreef:Hheej,,
MYn new forstertjuHh is ook zoo sloom..
(en dik)Maarjah;.. zo is igaat:s
maar jah .. Meet buiten rit gaat zo met galopeeren (ren galop) zo hard dat ik tranen in mijn ogen krijg..
me geboren..
Alleen ik kom zo vaak mogelijk. en meetsal gaart ie dan eel.
maar ik heb weer het geluk dat zij mij zoms uit wil testen..
En in galop vet hard ..
en met buiten ritten gaat ze zo hard galoperen ( ren galop) dat ik er tyranen in muijn ogen krijg)..
_X_ juHhs van mY
p.s. Ik bedoel nie zo .. maar mischien oert jkee ens naar buiten gaan pof wat anders doen ?!.. wissel een betjuhH