Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik ga in ieder geval door tot de 20 winstpunten. Het moeilijke is dat ze in de ring nog veel spanning vertoont, dus lijkt mij veel wedstrijden rijden..
ladyzwien schreef:heey iris nou dat gaat ook goed met jullie 2 super zeg, en mooie foto's hoor, heeft angela weer goed gedaan. ze mag ook wel eens bij mij komen hahaha:D:D

Venetia schreef:Ik vind het echt een super mooi paard,ze glanst heel mooi en heeft de perfecte kleur.
Ik ben ook fan van je dekje en je rijbroek.
Ze loopt nog wel een beetje teveel op je hand en van het achterbeen af, maar dat komt vast vanzelf goed!
en ik wilde al vragen welk merk je rijbroek was
.
. Van jezelf of rijd je haar voor iemand anders? 
. De rijbroek is een kentuky
trisca schreef:... Voorlopig blijven we nog even in het M1, misschien ben je al Z1 voor ik M2 start Grandeur. Ik ga in ieder geval door tot de 20 winstpunten. ..

grandeur schreef:trisca schreef:... Voorlopig blijven we nog even in het M1, misschien ben je al Z1 voor ik M2 start Grandeur. Ik ga in ieder geval door tot de 20 winstpunten. ..
Ik ook... en na april kan het tot 30, dus wie weet ..![]()
In ieder geval, ALS ik over ga naar de Z1 dan zal dat op zijn aller aller vroegst volgende zomer zijn, dus als je een beetje opschiet dan komen we elkaar nog wel tegen hoor ...
Gefeliciteerd met de punten voor het M2 !
echt waar! volgens mij kan dat paard gigantisch lopen! heel mooi!
gaat lukken!
.
lang niet zo iel meer nu