Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardemeisje schreef:niet zo zeiken ja
Toledo schreef:paardemeisje schreef:Nee het is bij Stal van de Goor in Herpen... Hij was de eigenaar van de hengst Ferro.
Werkt Vienna daar nog? Ken haar van onze oude stal namelijk.
Sees schreef:Linda vd, vriendinnetje van zeker? En Paardenmeisje kun jij niet normaal reageren op commentaar? Iowara gaf op een hele vriendelijke manier commentaar hoor, plaats dan geen foto's zeg...wie is hier nou aan het zeiken??? PFFFF
Paard loopt mooi trouwens.
paardemeisje schreef:Alleen maar om te laten zien wat een mooi paardje het is en wat voor gangen die heeft.
Citaat:Weet ja wat het probleem is als iemand commentaar geeft, dat ze het zelf vaak ook niet veel beter doen. Ik snap best dat mensen commentaar willen geven, maar dan hoef je niet zo bot te doen.
Citaat:Raar commentaar zit ik niet op te wachten...
Citaat:Op Horses at Work zien wij helaas steeds vaker topics voorbij komen waarbij de TS duidelijk zegt geen commentaar te willen ontvangen. Dat is niet helemaal de bedoeling van HAW.
Wanneer je geen opbouwend commentaar wilt ontvangen, dan is het niet langer toegestaan om foto's op HAW te plaatsen.

lindavd schreef:k zeg ook niet dat mensen zeiken!!verre van dat!!
maar j kan iemand niet helpen met haar houding via een foto!!
het zijn momentopnamens!!als mensen willen helpen moeten
ze mensen thuis les komen geven!!
mensen mogen best commentaar geven maar k vin dat dat mag
als er om gevraagd wordt!!ze had het toch ook bij ITP geplaats!!
dat het wordt overgeplaats kan zij niets aan doen!!
k vin gewoon dat er veel geruzied en gezeurd wordt hier op bokt!!
maar ja dat zal dan wel aan mij liggen dan!!
Je tenen zijn trouwens behoorlijk lang.
(En dit laatste is een hint om het topic niet te laten sluiten!) lowara schreef:mm op de een of andere manier klopt er iets niet.
je beenligging/knieligging is niet zoals het moet zijn,maar kan even niet precies zien WAT.