Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

). Ik ben het mt Sonja eens, liever geen les dan baggerles voor veel te veel geld. Er zijn hier gewoon geen goede trainers, tezij ik 1000 km ga rijden en dat wordt echt te duur. Ik probeer dus te leren door m`n rijden op video op te nemen, boeken te lezen en intructie videobanden te kijken. Ik red me hier behoorlijk mee (maar voor hoelang
) maar zou heel graag een goede trainer hebben. Niet alleen voor de les, maar ook om je bv. op te beuren als het een tijdje wat minder gaat en je te motiveren. En ik wil gewoon graag erg goed leren rijden en daar is een goede trainer eigenlijk onmisbaar voor. Ik ga waarschijnlijk in de zomer ergens ver weg op een goede dressuurstal stallen mesten in ruil voor les. Ik heb het er graag voor over!
Zep schreef:Vaak is het niet eens meer echt "les", maar meer overleggen over hoe je sommige problemen aanpakt. Je hebt een paar ogen op de grond nodig die je dan vervolgens ook een beetje sturen. Ik ben voorlopig nog lang niet uitgereden!
Dus als er nog iemand suggesties heeft...
Percy schreef:Krijg ik korting?![]()
Ik had verdikkeme een leuke instructrice gevonden (dacht ik) ben ik haar telefoonnummer kwijt![]()
En ik wil inderdaad zeker weer gaan lessen, als ik geen les heb sluipen er toch altijd weer een paar bekende fouten in mijn rijden. Ik weet wel waar ik de fout inga maar het zelf oplossen valt nog niet mee.