Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoukie schreef:Mooie pony! Zijn het rubberen laarzen die je hebt? Als je zo knap rijdt met je pony, zou ik toch je ouders eens lief aankijken voor een paar leren, want laarzen die zo erg afzakken, kan gewoon niet. Naast het feit dat het geen gezicht is, rijdt het ook nog eens niet fijn! Je ziet ze per foto gewoon meer afzakken!
JesS_OsCar schreef:Ziet er netjes uit hoor... ik zelf vind foto 1 t/m 15 niet echt mooi (kastel wel ho0r en pony is ook erg leuk) maar je pony staat bij die foto's redelijk op de voorhandop foto 40 heb je je handen wel erg ver naar achteren (kan ook natuurlijk moment oname zijn;) op andere foto's niet zo..) en nog 1 ding haha! Foto 45 vind ik een erg leuke foto!! zou zegge ga zo door!!
Xx
llindaah schreef:Leuke pony!
Ziet er goed uit!
Wat rijd je ermee??
Succes verder..
Natasja91 schreef:Ik volg geloof ik al jullie topics, maar mijn god, wat gaan jullie hard vooruit!!
Echt geweldig, ga zo door!!!
scoebje schreef:Winnetou
hij loopt weeral netjes `
zitten mooie foto's tussen
ik vind het best leuk om winnetou terug te zien op bokt
nog succes met hem verder , hopen dat hij niet te rap verkocht wordt
zou jammer zijn voor je , aloewel ik hem bijna had gekocht
groetjes
julie
ilovehorses4ever schreef:haha ik lag in een deuk om de foto dattie er vandoor schiet..
VROEMMMM![]()
![]()
Liedje schreef:WOW! Je pa mag hier ook wel foto's komen maken![]()
![]()
Pouskintje schreef:Sorry maar ik vind die foto's bij het kasteel niet zo mooi.
'k vind het een nogal drukke achtergrond en ze zijn niet erg scherp. maar ja, de beste stuurlui staan nog steeds aan wal.
'k heb vroeger nog wel eens een topic van je gezien en 'k vind dat je vooruit gegaan bent.
Wordt hij nog steeds voor de waanzinnig hoge prijs verkocht?
Celine.
Astragirl schreef:Leuke omgeving, is dat in Beernem? Jammer dat ze niet echt scherp zijn. Leuke pony!