Sjeez-kees Amo @ Work [véél foto's]

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:52

mooi paardje .. leuk kleurtje heeft die ook !!

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:53

heee leuke fotos! waar zijn de fotos gemaakt??? ik herken het volgens mij vertel eens ik ben benieuwd

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:26

Sfiejj schreef:
Alleen je neusriem moet iets hoger

Neusriem zit goed, alleen heeft Amo een beetje een raar hoofd ( ) waardoor hij tijdens het rijden af en toe iets zakt aan de voorkant
Maar bedankt voor de tip

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:27

mesastamp schreef:
heee leuke fotos! waar zijn de fotos gemaakt??? ik herken het volgens mij vertel eens ik ben benieuwd

De foto's zijn gemaakt in het weiland waar de pony's staan...gewoon een wei met een bak erbij, stelt niets voor. Ligt overigens aan de Hogeveenseweg tussen Boskoop en Benthuizen
Lijkt me sterk dat je het weitje kent, maar alles kan

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 08:43

tamaraatjuh schreef:
mesastamp schreef:

De foto's zijn gemaakt in het weiland waar de pony's staan...gewoon een wei met een bak erbij, stelt niets voor. Ligt overigens aan de Hogeveenseweg tussen Boskoop en Benthuizen
Lijkt me sterk dat je het weitje kent, maar alles kan

jaken de hoogeveense weg zeker wel;) haah maar dacht dat het was waar ik altijd gestaan heb, wel vreemd om in de wei te rijden dacht ik nog maar het lijkt dus redelijk op elkaar... ik heb namelijk altij din waddinxveen gewoond:p