wat kost een paard in laten rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:33

hij is al voorzien hoor

YellyBelly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:33

Als je al iemand hebt gevonden, prima Maar zou je er niet over denken om het zelf te doen? Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt, hoe oud je bent, of je dat durft, etc. Maar.. ik kan het je aanraden Ik heb nu een hele goede band met m'n pony gekregen.. echt bijzonder eigenlijk! Zo kan je het ook op je eigen manier en tempo doen.. anders kan het misschien wat snel gaan voor zo'n jong paard. In ieder geval, leuk dat je zo'n jong dier hebt! Heel veel plezier ermee!

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:47

heb je het topic gelezen Yellybelly er staat in dat hij en zijn paard erg angstig zijn

maar ik ben het wel met je eens hoor dat je dan een goeie band met je paard opbouwt misschien dat hij een ervaren persoon kan vinden die hem een beetje helpt en zelfvertrouwen geeft zodat hij niet meer zo gespannen is
dat zou ook kunnen maar dat is een optie ik weet niet wat hij gedaan heeft hoor.......

Nienke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 22:56

Ik heb Z2 dr gereden en heb 20 jaar ervaring. Het is alleen een tijdje geleden dat ik op een paard heb gezeten. (1.5jaar). Ik heb zaterdag hulp gehad ern dat ging best goed. Ik was wel iets gespannen. Daarna heb ik gereden op het paard van mijn hulp en heb toch een spierpijn gehad!!!!!. Ik zet gewoon door. Bedankt voor jullie goede zorgen

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 23:04

fijn dat je hulp hebt gekregen en niet helemaal uit handen hebt gegeven zo maak je het toch allemaal van dichter bij mee, heel veel succes verder en hou je ons op de hoogte

succes met je spierpijn(hihi)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 11:44

18 euro per dag incl.