rijden en springen met mn mérensje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: rijden en springen met mn mérensje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:56

Leuke foto's, ze kan leuk springen, lekker enthousiast

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:10

haha ja toen nog wel, 5 minuten later weigerde ze.... toch weer even uitproberen he

SoOks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:15

tamtam schreef:
Ziet er wel leuk uit. Valt me mee dat je vriend de balken niet meeneemt met die lange benen van hem!

Nou, dat slaat echt nergens op hoor, want hij komt er nauwelijks onder uit met z'n benen!!
Laat staan dat hij erachter kan blijven haken...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:25

haha dat dacht ik ook ach hij is er wat groot voor, maar het hindert haar niet, scheelt ook dattie goed kan rijden

Ben zo trots op ze allebei!

Sabbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:55

Niet rot bedoeld, maar eerlijk gezegt vind ik het geen fijn gezicht, jouw vriend op je pony. En dan doel ik vooral op zijn handen/armen... Maar dat kunnen natuurlijk ook moment opnamen zijn.
Wel leuk voor je dat je een vriend heb die ook gek is op paarden
Echt een leuke pony heb je ook trouwens!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:26

Dat van zn handen lijkt zo, mn mérens trekt heel erg (t is een karrepony, ze is eerst goed beleerd voor de kar, en onder het zadel is pas veel later gebeurd), vooral met de galop moet je de teugels strak houden omdat ze anders onder je uit rent.

Verder vind ik zelf zijn handen op de foto's ook niet netjes maar volgens mij is het echt een momentopname, want als je 'm ziet rijden trekt hij absoluut niet, en houdt hij zijn handen ook niet zo 'strak' als ze lijken te staan op de foto's. Ik snap je commentaar hoor!

En tenks voor t compliment over mn pony, ben erg trots op dr!

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 09:54

quicky_lover schreef:
leUke fOtos ..!
MooI PaaRdje zeg!
Die 1E SprIng Foto Is sUpeR mOoi

MSN/Breezah-taal is niet toegestaan op Bokt.

Maaikelove

Re: rijden en springen met mn mérensje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 18:17

haha schitterend, hij doet echt goed zn best om netjes rechtop te zitten volgens mij, op die poseerfoto's!! Leuk hoor

jolien494Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:52

heej,
Wat een leuke foto's, vooral de eerste springfoto!
vind jullie een erg leuke combi
tot morgen,
groetjes jolien

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 00:00

Hee, jij ook hier! Het is een leuke mérens! Denk dat de combinatie eventueel met Kirov best gaaf is! Heb je me mailtje ontvangen?

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 00:41

hey,
wat een coole foto's maar zelf vind ik je vriend een beetje te groot voor haar en wat hefet ze ana haar staart??
het is precies of ze schuurt wat erg voor ja mijn pony bijt in haar staart en dat is echt lelijk bij mijn pony maar als ze openligt en je doet er zuurstofwater op dan stoppen ze normaal een 2-tal dagen met schuren
veel succes met je paardje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 11:37

Ze heeft zomereczeem, daar zijn we al lang wat aan het doen en het werkt nog best goed ook, maar ja voor die haren weer lang gegroeid zijn, daar kan je nog wel ffies op wachten....

Hey Daisy! Ik heb je mailtje net gehad, ben m nu aan het bekijken, zal je wel ff wat terugsturen binnenkort (Kirov is idd GAAF!)