Zitten echt superfoto's bij!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vossie schreef:Hoi hoi,
Ja dit ziet er idd anders uit als bij Ruimzicht, toen was ze nogal sloom maar dat was de eerste keer binnen op vreemd terrein en aangezien ze Jazz streken heeft had ik haar toen uit voorzorg de nodige poedertjes gegeven zodat ze rustig zou blijvenZe was toen een beetje aan de slome kant, denk dat ze een lichte overdosos heeft gehad toen
![]()
Ik stond toen idd ingeschreven bij de Lingewaard cup, zou de allereeste keer buiten zijn, dat leek me wel een goede oefening. Maar toen heb ik af moet melden ze was toen kreupel. Ik heb wel in Huissen meegedaan toen met Hemelvaart of Pinksteren dat was volgens mij bij jou club, ik reed toen voor het laatst L2 en jij reed volgens mij nog L1. Ik had toen verwacht dat ze erg raar zou doen want er was heel veel te zien, maar toen was ze super braaf!
Ik moet as zondag om 1520, dan zie ik je nog wel denk ik want rond die tijd is de prijsuitrijking van het M1. Weet jij wie de jury is as zondag??
Gelukkig dat het haken waren, wel heel vervelend natuurlijk maar redelijk simpel op te lossen!
He zie je zondag!