Risthia 7 jarige stermerrie Jazz x Saros

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuzannedG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:01

Prachtig paard!
Zitten echt superfoto's bij!

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:55

Waar start je van het weekend?
Had nog geen foto's van Risthia gezien, maar vind haar erg gaaf!

PolosportJ

Re: Risthia 7 jarige stermerrie Jazz x Saros

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:50

vossie schreef:
Hoi hoi,

Ja dit ziet er idd anders uit als bij Ruimzicht, toen was ze nogal sloom maar dat was de eerste keer binnen op vreemd terrein en aangezien ze Jazz streken heeft had ik haar toen uit voorzorg de nodige poedertjes gegeven zodat ze rustig zou blijven Ze was toen een beetje aan de slome kant, denk dat ze een lichte overdosos heeft gehad toen

Ik stond toen idd ingeschreven bij de Lingewaard cup, zou de allereeste keer buiten zijn, dat leek me wel een goede oefening. Maar toen heb ik af moet melden ze was toen kreupel. Ik heb wel in Huissen meegedaan toen met Hemelvaart of Pinksteren dat was volgens mij bij jou club, ik reed toen voor het laatst L2 en jij reed volgens mij nog L1. Ik had toen verwacht dat ze erg raar zou doen want er was heel veel te zien, maar toen was ze super braaf!

Ik moet as zondag om 1520, dan zie ik je nog wel denk ik want rond die tijd is de prijsuitrijking van het M1. Weet jij wie de jury is as zondag??

Gelukkig dat het haken waren, wel heel vervelend natuurlijk maar redelijk simpel op te lossen!

He zie je zondag!

ojah jammer. Ik stond eerst bij de lingewaardcup ook in de M1 in geschreven maar dat leek me toch niet zo'n goed idee aangezien ik uberhaupt nog niet was gestart met haar (ben L1 begonnen). Dus toen toch maar L2 gestart. En gewonnen was echt raar echt niet verwacht. Maar idd wedstrijd bij ons geweest toen reed ik idd in de L1. Haha moest een hele grote wedstrijd bij ons worden. Alleen ze waren er veel te laat mee waardoor en zo weinig inschrijvingen waren dat het in de grote bak werd gehouden Was een beetje een flop geworden maar t was voor ons wel ff relaxt om puntjes te halen er ervaring op te doen.
Maar zie zondag dan misschien wel!

Bubbie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:05

Ziet er goed uit Merijn!

Jammer dat goede paarden meestal een beetje een complex karakter hebben he? Ach je leert er wel goed van rijden denk ik altijd maar....

Ben je al M2 gestart of wordt dit weekend je eerste keer?

Ik ga de M2 overslaan en start de 27e in Heteren voor het eerst Z1. Bullemans loopt erg fijn en rijd hem sinds een week met stang en trens...Hij pakt het heel goed aan en doet alsof hij er al jaren mee loopt hahah! Vind het wel weer spannend hoor om Z te starten...

Groetjes, Babette

db1

!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 21:47

He was jij er ook nog? Heb je al een poosje niet gezien/gohoord! We gaan waarschijnlijk aankomend weekend de polansky ophalen, dus dan zijn we ff bij jullie in de buurt. Mocht ik je zien dan kom ik wel ff aan.

Als je de 27e op redelijke tijd moet rijden kom ik denk ik ff kijken, ik start s'avonds in Bemmel nl. Ik houd de startlijsten wel ff in de gaten. Fijn dat de jouwe het goed doet! Alle knoppen zitten erop? Die van mij wordt vreselijk heet in de wissels, dan moet ik zelf echt tot 10 tellen om rustig te blijven. Ze heeft geen rust om normaal te stappen, verder lukt een Z proef (thuis) goed. Aangezien er aan de wissels nog wel wat werk zit ben ik toch maar M2 gaan starten, is wel beter voor haar een beetje ritme houden. Anders is ze van de zomer weer net een driejarige! Als het kwartje valt met de wissels ga ik waarschijnlijk ook Z starten.

Ben benieuwd hoe het as zondag gaat.... ik gaf haar altijd poeders op wedtrijd zodat ze een beetje suf was en niet zo lastig. Daardoor is ze braaf maar straalt ze ook minder uit, van Ilona mag ik geen poeders meet geven, dus as zondag gaan we dat maar eens proberen. Ben benieuwd of ze braaf is of een soort tijdbom!?

Ik zal maandag foto's plaatsen. Mocht dat niet lukken dan stuur ik je wel ff een pm met de punten en een verslagje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:58

Leuk paard, ik ben niet zo heel weg van Jazz paarden, deze heeft wel iets speciaals, dat het allemaal goed maakt

Lin87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:08

Erg mooie merrie!

Veel succes ermee, op naar 't Z

Hennutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 08:45

heey heey
mooi paardje.
jazzen zijn allemaal eigenlijk over het algemeen wel mooi...
maar je moet er wel om mee kunnen gaan ahaha ik heb al heeeeeeeeel wat jazzen gezien ze kunnen SUPER lopen vaak maar er zitten vaak wel koppen op maar..
heel mooi paardje (het zijjn ook bijna allemaal vossen he:P)

hennie

Toledo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:02

He Merijn!

Leuk ook eens foto's te zien van de training!

Zag de Polansky nog staan in de wei, dus denk dat jullie van het weekend niet zijn geweest om d'r op te halen?

Yoghurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:12

Een donders mooie knol zullen we maar zeggen