Sarabande in de les met Zwelgje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 23:42

Wat ziet het er netjes uit Zwelgje!
Jullie zijn een ontzettend leuk stel om naar te kijken, en wat gaaf dat je toch elke keer weer met zoveel prijzen en punten thuis komt!

@Sarabande, je mag trots zijn op je combinatie!!

Zwelgje schreef:
Hopelijk kan ik jullie binnenkort zelfs verblijden met foto's van de 4-jarige Contango die bij Sarabande op stal staat.
Die is leuk

Wat leuk dat je daar mee aan de slag bent! Ben heel benieuwd! Laat je ook nog eens foto's maken van jou en de 3-jarige van Saar?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 23:46

Het is en blijft een mooie merrie

Veel plezier en succes de komende tijd!

Missouri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 23:59

Eej Soily!

Het ziet er al weer een stuk fijner en ontspannener uit. Ben blij om jullie zo te zien!
Maarreh... wanneer kom je nou in GODESNAAM eens met je dikke kont naar Nuland? Lekker een rondje op Silly rondspoken!!!

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:01

Ha ha ha Missouri dat onderschrift

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 01:07

Daar is knappe Saar weer.
Ze ziet er geweldig uit.
Fijn dat het rijden zo goed gaat!

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:36

Missouri schreef:
Eej Soily!

Het ziet er al weer een stuk fijner en ontspannener uit. Ben blij om jullie zo te zien!
Maarreh... wanneer kom je nou in GODESNAAM eens met je dikke kont naar Nuland? Lekker een rondje op Silly rondspoken!!!

Dat durf ik niet
Ik ga mijn best doen om eens langs te komen Sabine, mag jij Silly eerst eens even moe maken (als dat al kan).

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:39

Oscar schreef:
Hey, die amazone ken ik
Da's altijd typisch: Zwelgje herken ik uit duizenden, ik weet niet wat dat precies is.
Sarabande is en blijft een mooi peerd
Vergeleken met de vorige foto's lijkt ze ook constanter te zijn in de aanleuning, het ziet er in elk geval 'stabieler' (is dit het juiste woord?) uit.
Mooi

[edit] Ik lees nu je reactie pas
Leuk om te lezen waar jullie mee bezig zijn
Mag ik ook nog een update over mijn vriendje Vayos? [/edit]

Hey!
Speciaal voor jou even een update: Ben nu 3 keer Z1 gestart met Vayos en heb nu 2 winstpunten.
Thuis zijn we bezig met de Z2. Ik ga niet zo heel vaak met hem weg, ik neem er lekker de tijd voor. Heb nog steeds elke dag veel plezier van het hoofdstel Heb ik ook mee in het Z1 gestart.
Momenteel gaat Saar voor.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 13:48

Wowsers, dat gaat super dan!
Hoofdstelletje is fijn he?
't Is dat je er zo weinig aan hebt zonder paard, anders had ik het mooi zelf gehouden

Oke, dit was even een kort uitstapje.
Terug naar Saar?

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 13:55

Ik had je gezien in eersel toen je L2 starte, het losrijden ging idd niet helemaal lekker zag ik maar er zaten wel mooie stukken tussen! Ik zag trouwens dat je toen tweemaal 158 had, geloof niet dat dat 'vette' winst is..
Toch gefeliciteerd met je wps toen

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:04

stalleke schreef:
Ik had je gezien in eersel toen je L2 starte, het losrijden ging idd niet helemaal lekker zag ik maar er zaten wel mooie stukken tussen! Ik zag trouwens dat je toen tweemaal 158 had, geloof niet dat dat 'vette' winst is..

Goh, het heeft toch wel 2 pagina's geduurd voordat er iemand komt zeiken.
Nieuw record?

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:26

MissJ schreef:
stalleke schreef:

Goh, het heeft toch wel 2 pagina's geduurd voordat er iemand komt zeiken.
Nieuw record?

Ach ja, sommigen moeten nou eenmaal op een of andere hun frustraties kwijt
Lieve Stalleke, ik rijd nu in ieder geval winst met de merrie en dat is al "vetter" dan het geweest is.
Misschien zelf wat frustraties te verwerken...

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:29

ik noem het niet echt frustraties, eerder van jou kant, als je zegt vette winst te rijden terwijl het 158 is tsjah ik denk dat je dan eens zelf na moet gaan denken..
Maar ik zeg er ook bij gefeliciteerd met je winst..het is niets om af te kraken, maar ga dan niet op lopen scheppen dat je vette winst had terwijl dat best mee viel! kan het die ene wedstrijd wel anders geweest zijn maar die in eersel niet

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:31

Ik noem het wel frustraties meid.
Als Zwelgje allemaal leugens uit zou kramen, wat kan jou dat dan schelen?
Je hebt toch wel belangrijker dingen om je druk over te maken?

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:31

ik noem het geen frustraties, waarom zou ik gefrustreerd zijn? ik lieg niet over mijn wedstrijdresultaten!

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:33

Goh noem de naam Sarabande en er komt direct "moeilijkheid". 158 is toch ook geen vette winst, maar gewoon een winstpunt? Snap niet dat daar nu zo over gevallen moet worden.

Helemaal fijn dat Soily lekker gaat met Saar, nou prima toch? Ik heb daar ook niet zo'n moeite mee.

Quinty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:35

Hmmm, waarom moet er zo n opmerking geplaatst worden, dat dat geen dikke winst is....lekker belangrijk, laat dat toch lekker achterwege.

Ziet er goed uit hoor! Heb Sarabande ook eens een keer in real life mogen ontmoeten, super paardje!

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:37

Ik vind het ook erg leuk voor haar hoor! Super dat ze er winst mee rijd..

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:37

leuke foto's!
Ziet er goed uit

en winst of 'dikke' winst.. wat maakt het uit??

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:43

vind t hier beetje overdreven qua reacties, Stalleke's 1e berichtje staat niets verkeerds of slechts in en toch wordt er nogal fel op gereageerd
158 is idd geen dikke winst, wel was je ik geloof 2x 2e dus idd goed gedaan die dag
denk als de onrust bij oa de galop weg is, zoals er in eersel de nog wel was hoe t verder is weet ik natuurlijk niet, dat er dan idd wel dikke winst gereden wordt want zeker in de draf zaten er hele goede stukken bij

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:45

stalleke schreef:
ik noem het geen frustraties, waarom zou ik gefrustreerd zijn? ik lieg niet over mijn wedstrijdresultaten!

Ik lieg toch nergens???????????????
Zoek de resulaten maar op hoor, zijn publiek bekend!

Veldhoven en Eersel, kijk maar op startlijsten!
Veel plezier!

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:57

Kijkt om een hoekje

Alles weer rustig. Ik vind de reactie van Stalleke niet echt overdreven. 2 x 2e is wel heel leuk 1.58 gewoon winst.
Vette is meer een manier van taalgebruik die ik vaker hoor van Zwelgje, dus ik zie het in een andere context.
Dat er wat aangebrand gereageerd wordt heeft meer met vorige topics te maken, ik vond het nu juist zo ongebruikelijk vriendelijk.
Zwelgje is, niet onterecht, trots op wat ze zo langzamerhand met Saar bereikt.
Het zijn juist de gewone dingen, waar geen aaahhh en oohhhhh voor komen waar hehaaldelijk en herhaaldelijk op getraind wordt.
Basis dingen zoals inderdaad een constante aanleuning en reageren op het been.
Zij en haar instructrice hebben daar het geduld voor, ik hoor vaak: "nee dat ze dat kan weten we wel doe maar gewoon" .
Dat Zwelgje soms ook wel eens graag extravagant wil voelen en tonen wat Saar kan is begrijpelijk, maar ze moet eerst door de saaie kost heen stap voor stap omdat iets afleren nu eenmaal veel meer tijd en inzet kost dan iets aanleren
Het zal me ook niets verbazen als ze over een jaartje met Uck op hetzelfde of hoger niveau zit, dat heeft ze dan ook verdient voor al haar inzet bij het, helaas nodige, geploeter met Saar.

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:44

En omdat ik haar blik zo mooi vind, de concentratie en het orenspel nog een foto van Sjakie en Arno tijdens de les gemaakt
Afbeelding

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:47

Lekker bekkie heeft die merrie toch.

Stephany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:55

Inderdaad, Saar heeft een heel mooi aansprekend koppie!

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 23:43

Die oortjes waren zeker leuk . Met name als ze druk aan het zoeken was hoe Soily haar precies wilde hebben lopen. Heel attent