Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) het gezeiks straks weer over jurudisch en blabla
Citaat:QuijoSavan schreef:
Je kunt zien dat de fries onrustig is, dan vind ik dit onverantwoord... Als de fries gaat dan gaat ie en dan kan het meisje niks meer. Wel goed dat ze lessen gaat nemen.
Maar laat haar dan een protector dragen ofzo
Ik wist dat er nog iets was waar ik op wilde reageren
MirandaFuego schreef:Zelf vind ik het er leuk uitzien!
Ga zo door!
Het paardje is braaf en de berijdster stoort haar niet, dus zo kan ze leren haar evenwicht te zoeken met iemand op de rug.
Succes straks met de lessen!
Whisperke schreef:Nou ze mag wel wat meer naar voren kijken als ik het goed zie op het filmpje.
Ik vind dat het netjes gaat. Op de manege hebben we ook jonge friezen die nog niet nageeflijk lopen die ook zo lopen. en ik moet afkloppen ben er nog nooit afgevallen bij de juiste begeleiding kan het weinig kwaad. Bodyprotector is eigen keus net zo goed als er verschillende mensen zonder cap rijden op een 3 jarige zelfde verhaal. Ik zou zeggen ga lekker zo door jullie komen er wel.
friesjeessss schreef:krijge we (jullie) het gezeiks straks weer over jurudisch en blabla
niks van aan trekken k vind t er leuk uitzien.
de fries is best groot of niet of t lijkt zo..
k vind t er goed uitzien en als ie nog maar zo kort onder t zadel is kan je niet verwachte dat ie al aan de teugel loopt enz en logisch dat ie nog wat onrustig is.
sucses er mee
amyke schreef:wat zitten jullie te mekkeren over een BP
ik ben 12 en mijn paard 4 jaar ik heb haar zelf zadelmak gemaakt en ik rij op hara vanaf hara 3 jaar ook zonder BD EN zonder cap!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en mensen hebben gelijk als ze zegen dat je paard er toch vandoor gaat als hij echt wil en ik vind dat ze het echt wel goed doet hoor met te rijden een jong paard is altijd een beetje gespannen als het juist onder zadel is en ook oudere paarden kunnen dat hebben maar doe zo voort hoor!!
ik rij ook zonder cap en zonder body proterctor maar toch echt niet meer op een jong paard wat niks kent, nadat ik met een jonge hengst zonder balans achterover gevallen ben, wat heel verkeerd af kon lopen. maar denk dat je zoiets eerst mee moet maken voordat je zo gaat denken. 
KiWiKo schreef:STOEHOERRRRR!!!! maar heel erg DOM!
)
Navidad schreef:ik heb in het vorige topic al gezecht dat ik het erg ontverandwoord vind... dus ga daar nu niet overbeginnen, lessen zal hun erg goed doen.
verder over mijn antwoorden van de vorige keer, ik denk dat jullie er eerst zelf achter moeten komen wat voorn weg jullie nog hebben te gaan.
als zon paard zijn kop tussen de benen gooit en klapt een keer flink naar achter houd dit meisje er niks aan.
een tip, binnen teugel los, binnen been eraan en rechtstellen, dus geen voltes exc draaien zodat die naar beneden komt, zorgen dat zijn binnen achterbeen goed onder het paard blijft, laat stelling of buiging voorlopig maar even zitten. rijden op beendruk en enkele aanleuning op de buiten teugel.
succes ermee
snap je wat ik bedoel? amyke schreef:wat zitten jullie te mekkeren over een BP
ik ben 12 en mijn paard 4 jaar ik heb haar zelf zadelmak gemaakt en ik rij op hara vanaf hara 3 jaar ook zonder BD EN zonder cap!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en mensen hebben gelijk als ze zegen dat je paard er toch vandoor gaat als hij echt wil en ik vind dat ze het echt wel goed doet hoor met te rijden een jong paard is altijd een beetje gespannen als het juist onder zadel is en ook oudere paarden kunnen dat hebben maar doe zo voort hoor!!
wemkelover schreef:[Een bodydinges is te duur voor ons want we moeten alles zelf betalen.
[/quote]