horselover23 schreef:Ziet er netjes uit Marloes, gaat het opstappen al beter?
Ja gaat super... Ze blijft nu netjes op mij wachten totdat ik beenhulp geef...
ff offtopic: ik heb wel een idee wie jij bent mar voor de zekerheid wie ben jij?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horselover23 schreef:Ziet er netjes uit Marloes, gaat het opstappen al beter?

) zirkoontje schreef:wat een leuk dier zeg!! en dat setje....geweldig!!
en heerlijk dat ze het zo braaf doet
neem je haar volgend jaar mee naar ermelo?![]()
(dan zal ze nog wel te jong zijn......)
tienus63 schreef:Sndds wanneer is de jouwe onder het zadel, de mijne is sinds 20-9-05 onder het zadel. Is ook super braaf, zonder een dooie te zijn. Gisteren voor het eerst het bos in geweest, ik had eerst wel les gehad, en we hebben de luxe dat we over ons eigen bouwland het bos in kunnen. Ik rijd haar max 2x in de week een 20 à 30 min, 1x in de week 5 minuten slepen in het tuig, en ik wandel 1 à 2x in de week een uur met haar. Hangt er vanaf hoe vaak ze onder het zadel is die week.
http://www.mijnalbum.nl/Album=VSPTYPDO enkele foto's.
Stravinsky xx X Ulft X Fresco, merrie geb. juli 2002

jongleurtje schreef:horselover23 schreef:Ziet er netjes uit Marloes, gaat het opstappen al beter?
Ja gaat super... Ze blijft nu netjes op mij wachten totdat ik beenhulp geef...
ff offtopic: ik heb wel een idee wie jij bent mar voor de zekerheid wie ben jij?
horselover23 schreef:Ik ben Cobie, heb les van je moeder gehad en jij hebt vroeger wel eens op mijn palomino pony gereden.

jongleurtje schreef:horselover23 schreef:Ik ben Cobie, heb les van je moeder gehad en jij hebt vroeger wel eens op mijn palomino pony gereden.
haha ja was mijn vermoeden toch goed
Dit paard is trouwens van mijn moeder.. Ik rij hem ten eerste omdat ik het minste weeg en ten tweede omdat mijn moeder nog eerst wat meer vertrouwen moet krijgen (dat doet ze dan weer via die andere van mij )
Quidou schreef:btje oud topic...