Betere kwaliteit foto's Quellian (niet meer in het roze :P)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:26

aha, maar waarom zet je dit dat op bokt(lees de boktregels; zet geen foto's op bokt, als je toch geen commentaar wil) want dan weet je dat je commentaar/aanwijzingen etc krijgt......
2: zet dit verhaal er dan van te voren bij voor de mensen die het niet weten!
maar dan vind ik het heel knap van je,dat je er toch weer opgestapt ben!

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 23:28

Ik heb er meerdere topics over gehad

Maar het maakt niet uit, ik ben iig happy

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:29

heb je wel eens voor de gein gekeken hoeveel mensen er hier op bokt zijn? en hoeveel topics er zijn

Shayla

Re: Betere kwaliteit foto's Quellian (niet meer in het roze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:32

Quellian heeft gesproken

Inderdaad meid !
Eerst je angst overwinnen en dan pas het rijtechnische gedeelte hoor.
En natuurlijk eerst de rest van de problemen (zie voorgaande topics ) oplossen !

Jaila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 14:40

ben het helemaal eens met Shayla eerst de angst overwinnen en dan de rest dat is van latere zorg.Ik vind het heel knap dat je inderdaad op Quell bent gestapt daar ik weet wat de problemen zijn.Hartstikke goed dat je toch opgestapt bent en dat je je angst aan het overwinnen bent ga gewoon zo door dat goed op een paard zitten of weet ik het allemaal komt straks best allemaal goed als je lessen neemt als je zover bent,dan rijd ook jij met Quell de sterren van de hemel. Succes je kan het en ik weet dat je het kan.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:22

Jezus, echt bokt weer hoor, je zet een topic (meerdere zelfs) neer over de angst voor je paard, en iedereen reageert zo: "verkopen of gaan rijden"
Vervolgens zet je een topic neer dat je uiteindelijk zelf durft te rijden, en men reageert: " je moet meer aanleuning zoeken en blablabla!"

Niemand kan het goed doen, mensen, hou toch eens op met afzeiken en kom eens met opbouwende kritiek!

(Dit was niet aanvallend bedoelt voor de mensen die eerst de voorgeschiedenis hebben gelezen en wel netjes reageren!)

@Quellian: Super super super super!
Ik weet hoe je geworsteld hebt, en ik ben HEEL trots op je en dat mag je zelf ook zijn!
Je hebt twee top-paardjes , je bent je angst aan het overwinnen en de rest....komt wel, don't worry!!!
Goed begin, en zet em op!!!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:46

zolang je het vriendelijk houd voor je paardje , en je er zelf veel plezier aan beleefd is alles goed toch, je niks aan trekken van wat anderen zeggen, en lekker doorgaan !!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:11

Super meis Als het zo doorgaat kunnen we ooit samen rijden hahaha

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:22

Al rijd diaan er hobbelend op.. staat ze op t zadel whatever.. Ze zit erop.. en rijd En als je bang bent om te rijden.. en er dan gewoon lekker op rijd.. Dan wil je dat even laten zien..

chaps zal ik wel laten liggen op stal.. ken je ze ook pakken..

Quell liep ontzettend snel achterwaarts.. zodra ze druk op de teugels kreeg.. Daardoor mede de angst van Diane.. Lijkt me dan meer dan logisch dat ze dat wil voorkomen en die druk/aanleuning even laat voor wat het is.. Daar ben ik oa wel mee bezig.. Ben idd ook van mening dat dat stukje ontspannenheid etc voor haar rug absoluut geen kwaad kan.. en uiteindelijk alleen maar beter is..

ben ondertussen gewoon alleen maar trots op diane en Quell dat ze samen een fijn rondje in de bak rijden..

luuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:09

Persoonlijk vind ik het super dat je er nu toch op zit.
Het zal je heel wat moeite gekost hebben om je angst te overwinnen (spreek uit ervaring).
Geniet van je paard en doe het lekker in je eigen tempo.