Neelke [Fries] @ Work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:20

Ziet er goed uit zeg
misschien je beugels een gaatje korter? Lijkt nu of je op je tenen staat
Mooie fries zeg
en leuke bandages en shabrak
succes verder

Lisjuh87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 19:26

Muislover schreef:
Ziet er goed uit zeg
misschien je beugels een gaatje korter? Lijkt nu of je op je tenen staat
Mooie fries zeg
en leuke bandages en shabrak
succes verder

Nog maals ik heb al heel vaak wat over die beugels gezegt

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:48

Het eerste wat me opviel waren de beugels, maar ik zal mijn mond houden!
Setje staat hem erg goed zeg!! En het rijden ziet er ook heel goed uit. Hij loopt netjes, echt een mooi paard!

BarbaLala

Re: Neelke [Fries] @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 23:19

leuke foto's weer! ziet er echt super uit!

komt vast door chabrak *heb ik ook *

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:33

leuke fries, lijkt inderdaad erg groot... wat voor afstamming heeft ie ??
misschien een tip voor de galop, (ik rijd ook op friezen) denk recht toe recht aan, lange stukken galloperen en tempowisselingen maken ...
veel succes...jullie komen dr wel !!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:47

haha wat lekker veel reacties op je beugels sommige hebben ookgeen zin om alles door te lezen volgens mij Ik vind m gaaf mooi gebouwd man! Alleen op sommige foto's beetje lang in zn lijf. Heej ik zag in je onderschrift dat je wedstrijd in arnhem hebt gehad. waar? Bij de waterberg of bij ruimizcht?

Janine1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:52

Ziet er ontzettend leuk uit!!
Galop is duidelijk nog moeilijk. En inderdaad je beugels een gaatje korter?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 12:57

PolosportJ schreef:
haha wat lekker veel reacties op je beugels sommige hebben ookgeen zin om alles door te lezen volgens mij Ik vind m gaaf mooi gebouwd man! Alleen op sommige foto's beetje lang in zn lijf. Heej ik zag in je onderschrift dat je wedstrijd in arnhem hebt gehad. waar? Bij de waterberg of bij ruimizcht?

Klopt hij is nog moeilijk op de achterhand te rijden omdat hij ook erg groot, in arnhem start ik binnenseizoen altijd op de waterberg....

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 13:00

heyitsme schreef:
leuke fries, lijkt inderdaad erg groot... wat voor afstamming heeft ie ??
misschien een tip voor de galop, (ik rijd ook op friezen) denk recht toe recht aan, lange stukken galloperen en tempowisselingen maken ...
veel succes...jullie komen dr wel !!

Dankje! Super tip van de galop, hier zijn we ook al 1,5 jaar mee bezig, lekker op de hei lange stukken rechtuit galloperen maar toch in de bak blijft het heel erg moeilijk maar we blijven er zeker aan werken! We oefenen veel op de volte met tempowisselingen en over de hele bak met rechtstellen en kleine voltes zodat hij meer op zijn kont moet gaan zitten. Nu is het net een kikker afentoe want hij springt echt gewoon hoog elke galop sprong

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:01

mooi beestje
vind t er goed uitzien en de gallop word ie vast nog wel sterker in

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:17

Leuke foto's!!!! Hij ziet er weer goed uit . Of je beugels korter moeten of niet laat ik aan jou over, alleen vind ik dat je je voeten vaak te ver in de beugels hebt zitten. Soms zit hij bijna op het midden van je voet ipv aan de bal van je voet. Dat ziet er niet zo netjes uit. Verder ben ik strontjaloers op je houding .

Lisjuh87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 13:31

manzano schreef:
Leuke foto's!!!! Hij ziet er weer goed uit . Of je beugels korter moeten of niet laat ik aan jou over, alleen vind ik dat je je voeten vaak te ver in de beugels hebt zitten. Soms zit hij bijna op het midden van je voet ipv aan de bal van je voet. Dat ziet er niet zo netjes uit. Verder ben ik strontjaloers op je houding .

Ja klopt omdat ik met laarzen reed en die glijden zo verschrikkelijk kan daarmee ook neit goed hakken uitdrukken

Janine1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 14:45

Misschien een ideetje om er es een dag op te gaan lopen. Als het leren laarzen zijn, dan moeten ze wat inzakken... anders kan je gewoon wat beter leren je enkels te buigen...
Ga bijvoorbeeld op laarzen met de hond wandelen (als je die hebt natuurlijk ) Of iets dergelijks...

Lisjuh87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 15:42

Love_Sophie schreef:
Misschien een ideetje om er es een dag op te gaan lopen. Als het leren laarzen zijn, dan moeten ze wat inzakken... anders kan je gewoon wat beter leren je enkels te buigen...
Ga bijvoorbeeld op laarzen met de hond wandelen (als je die hebt natuurlijk ) Of iets dergelijks...

Met de hond lopen moet lukken, ik heb mijn eigen hondenuitlaat/dierverzorgservice Maar de laarzen heb ik al een tijd, ik ga vandaag met kortere beugels rijden kijken hoe dat gaat

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:19

Lisjuh87 schreef:
PolosportJ schreef:

Klopt hij is nog moeilijk op de achterhand te rijden omdat hij ook erg groot, in arnhem start ik binnenseizoen altijd op de waterberg....

oh jah wat leuk! Ik start daar ook weer 3 en 4 december. kan ik je grote kanjer in levende lijve zien

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 20:24

PolosportJ schreef:

oh jah wat leuk! Ik start daar ook weer 3 en 4 december. kan ik je grote kanjer in levende lijve zien

Leuk welke klasse start je??

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:55

Lisjuh87 schreef:
PolosportJ schreef:

Leuk welke klasse start je??

M1 jij?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 21:00

PolosportJ schreef:

M1 jij?

B pas

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:45

Lisjuh87 schreef:
PolosportJ schreef:

M1 jij?

B pas

Maar het gaat zo te zien al wel goed of nie? Je hebt er al 7!

Jessicoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:15

Wauw!! Wat een leuk paard zeg:D.. En leuk dekej.. (heb ik ook haha) Nou..het is mij niet opgevallen van de beugels hoor..Gewoon rijden wat jij lekker vind rijden!! Succes ermee!! Groetjes Jessica

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 14:09

ziet er super uit hoor nicht

ik moet echt gauw komen kijken, maar heb niet zoveel tijd met de kleine....

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 15:34

de eerste en de laatste foto vind ik super, maar zou je me de afstamming kunnen vertellen ??

BlueMilk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 15:42

Mooi paard! Setje staat hem ook zeer goed, het enige wat me opviel is dat hij op een foto z'n achterhand erg ver achter hem laat slepen Maar zoals je al hebt gezegd hij is groot en dat snap ik wel, die galop zal ook wel verbeteren, gewoon blijven trainen zou ik zo zeggen!

LinsxDot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:03

en hij weet zelf hoe sterk hij is. In de mond is hij erg sterk en hangt ie gauw al zn gewicht op het bit, hierdoor is mijn handhouding ook hoger zodat ik hem kan laten vallen waardoor ie dan weer op zn eigen benen loopt, en zodat ik ze niet vast kan gaan zetten op mn knieen want dan is er helemaal geen houden meer aan.

Dit stukje pik ik ereven uit dat herken ik ergens van mijn paard hang ook zooooo erg op die teugels want ik ben niet zo sterk en dat weet ze en dan hangt er helemaal in en dan doek ze nog hoger dan jou dan kan ik nog een beetje heen en weer sturen anders is het geen doen.
Maar ontopic echt geweldig beesje als die in het wit zou gekleed zeg maar dat zou echt cool staan of fel geel maarja gaaf setje veel plezier nog met hem

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 18:31

@PolosportJ: Het gaat zeker goed ik ben net terug van wedstrijd en heb 162 en 163 punten gereden, 2x 2de plaats dus nog maar 1 puntje en dan gaan we de L1 onveilig maken

@heyitsme: Hij heeft geen papieren, ouders onbekend

En de rest, met beugels korter ging rijden voor geen meter Ik heb ze dus nog net zo, ik denk ook dat het op de foto´s een beetje een vertekend beeld geeft omdat ik me hakken optrek en het dus lijkt dat ik op mijn tenen sta.

Verder echt super leuke reacties Bedankt!